جالب و خواندنی

جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی یکی از انواع جراحی‌های شکم است که متقاضیان زیادی دارد. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران هستند. اگر از تناسب اندام خود راضی نیستید و می‌خواهید از شر پوست‌ها و چربی‌های اضافه‌ای که در نواحی شکم و پهلو به دلایل متعددی چون کاهش ناگهانی وزن، افزایش سن و ژنتیک و بارداری‌های مکرر انباشته شده‌اند خلاص شوید می‌توانید جراحی ابدومینوپلاستی انجام دهید.

با توجه به اینکه همه افراد کاندید مناسبی برای این جراحی زیبایی شکم نیستند اولین قدمی که باید بردارید این است که بهترین جراح ابدومینوپلاستی را پیدا کنید تا پس از بررسی وضعیت شما مشخص شود که آیا کاندید مناسبی برای این جراحی هستید یا خیر. می‌دانید بهترین جراح شکم تهران دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ عدم برخورداری از موارد نام برده شده در ادامه باعث خواهد شد که جراحی شکم به بهترین و مناسب‌ترین شیوه انجام شود.

بهترین جراح شکم در تهران

بهترین جراح شکم تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر قصد جراحی زیبایی شکم داشته باشید حتما می‌دانید که انتخاب یک جراح شکم متخصص و باتجربه چندان کار ساده‌ای نخواهد بود. جراحی‌های شکم چه جراحی‌های لاغری و چه جراحی‌های زیبایی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند بنابراین بسیار مهم است که در انتخاب جراح تا چه میزان توجه و حساسیت به خرج می‌دهید. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین جراح شکم در تهران باید داشته باشد عبارت است از:

  • گذراندن 7 سال دوره پزشکی عمومی و 4 سال دوره تخصصی جراحی عمومی
  • تخصص در جراحی زیبایی پلاستیک
  • داشتن اطلاعات به روز در زمینه انجام جراحی‌های زیبایی پلاستیک
  • مسئولیت پذیر و متعهد
  • برگزاری جلسه مشاوره پیش از عمل و آگاه سازی فرد نسبت به تمامی مزایا و معایب این جراحی
  • برخورد مناسب
  • رسیدگی به وضعیت بیمار پس از جراحی
  • قرار دادن اصلاعاتی کامل از مراقبت های قبل و بعد از عمل در اختیار بیمار
  • آشنایی یا جدیدترین متدهای جراحی زیبایی روز دنیا
  • حمایت روانی از بیمار پس از جراحی
  • سابقه بالا در زمینه انجام جراحی زیبایی شکم
  • داشتن تعداد زیادی مراجعه کننده که از نتیجه جراحی خود رضایت دارند.
  • خوش نام بودن
  • و…

ویژگی‌های فوق را می‌توان جزو مهم‌ترین ویژگی‌هایی دانست که بهترین جراح شکم و پهلو در تهران باید داشته باشد. لازم است حین انتخاب جراح مورد نظر خود تک تک فاکتورهای فوق را در نظر داشته باشید.

منع انجام جراحی زیبایی شکم از نظر بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر پروانه منصوری، بهترین جراح شکم در تهران و سایر جراحان زیبایی شکم افراد زیر را از انجام این جراحی منع می‌کنند:

  • افرادی که در آینده قصد بارداری دارند.
  • افرادی که قصد کاهش وزن دارند.
  • افرادی که باقی ماندن جای اسکار بر روی پوست برایشان بسیار مهم است.

اهمیت شرکت در جلسه مشاوره پیش از جراحی شکم به این خاطر است که همه افراد کاندید مناسبی برای انجام این جراحی نیستند. به عنوان مثال اگر قصد دارید در آینده باردار شوید بهتر است جراحی شکم را به پس از زایمان خود موکول کنید. بارداری یا کاهش وزن پس از جراحی ابدومینوپلاستی نتیجه جراحی را تغییر می‌دهد.

بهترین جراح شکم در تهران

همچنین با توجه به اینکه ممکن است جای اسکار بر روی پوست باقی بماند افرادی که حساسیت زیادی نسبت به این موضوع دارند بهتر است از جراحی شکم صرف نظر کنند. البته انجام این جراحی نزد بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران احتمال بروز این عارضه (احتمال باقی ماندن جای اسکار) را بسیار کاهش می‌دهد.

بهترین کاندیدهای جراحی شکم

بهترین جراح پلاستیک شکم در تهران هیچگاه منفعت شخصی خود را اولویت قرار نداده و اگر شخصی کاندید مناسبی برای این جراحی نباشد وی را آگاه می‌کند. طبق نظر بهترین جراح شکم تهران مناسب‌ترین افراد برای جراحی ابدومینوپلاستی افراد زیر هستند:

  • افرادی که از جراحی شکم انتظار واقع بینانه‌ای دارند.

فراموش نکنید که ابدومینوپلاستی یک جراحی زیبایی شکم است و در کاهش وزن تاثیر چشمگیری ندارد. برای کاهش وزن باید جراحی لاغری شکم مانند لیپوماتیک و لیپوساکشن انجام دهید.

  • افرادی که دچار شلی و آویزان شدن پوست در نواحی شکم و پهلو شده‌اند.
  • افرادی که طی یک دوره کاهش وزن شدید و ناگهانی را تجربه کرده باشند.
  • افرادی که در ناحیه شکم خود خطوط استریا دارند.

افراد متقاضی برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی باید در سلامت کامل باشند و هیچگونه بیماری قلبی، آسم و دیابت نداشته باشند. همچنین جراحی زیبایی شکم به افرادی که در نوسان وزنی هستند نیز توصیه نمی‌شود.

چگونه بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران را پیدا کنیم؟

حال که ویژگی‌های یک جراح حرفه ای زیبایی شکم را شناختید می‌توانید در میان بهترین جراح پلاستیک شکم در تهران چندین تن از میان آن‌ها را کاندید کنید. حال چگونه باید در میان این کاندیدهای انتخابی بهترین انتخاب را داشته باشیم؟

بهترین جراح شکم در تهران

در رابطه سوابق تحصیلی و تجربه جراح تحقیق کنید

پس از آنکه لیستی از بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران را تهیه کردید باید در رابطه مدرک تحصیلی و دوره‌هایی که هر یک از این جراحان پشت سر گذاشته‌اند تحقیق کنید. هرچه جراح مورد نظر سابقه و تجربه بیشتری در زمینه جراحی شکم داشته باشد، نتیجه جراحی مطلوب‌تر و عوارض‌های ناشی از این جراحی نیز کمتر خواهد بود.

به صورت حضوری از مراجعه کنندگان کلینیک سوال کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که با کمک آن می‌توانید بهترین جراح شکم در تهران را پیدا کنید، پرس و جو از مراجعه کنندگان به کلینیک یا مطب آن جراح است. افرادی که نزد جراح مورد نظر ابدومینوپلاستی انجام داده‌اند را بیابید و راجع‌به تجربه آن‌ها از این جراحی و نتیجه نهایی سوال کنید. اگر جراحی درصد بالایی بیمار ناراضی داشت باید آن را از لیست بهترین جراح شکم در تهران خط بزنید.

در شبکه‌های اجتماعی یا سایت جراح پرس و جو کنید

از دیگر راه‌های شناسایی یک جراح متخصص شکم بررسی سایت یا شبکه‌های اجتماعی جراح مورد نظر است. چنانچه جراح سایتی فعال داشته باشد می‌توانید به سادگی از طریق این سایت از نظر و تجربه دیگر بیماران این جراح مطلع شوید. البته توجه داشته باشید که مبنای انتخاب یک جراح را نباید تنها بر پایه نظر دیگران بگذارید. بهتر است نمونه کارهای جراحی پزشک مورد نظر را از نزدیک ببینید.

 بهترین کلینیک جراحی شکم در تهران

بیتاکلینیک یکی از بهترین کلینیک ‌های جراحی ابدومینوپلاستی در غرب تهران است که زیر نظر دکتر پروانه منصوری مدیریت می‌شود. پروانه منصوری متخصص جراحی عمومی با بیش از 1000 جراحی موفق به عنوان بهترین جراح شکم و پهلو در تهران شناخته شده است. اگر به دنبال یک جراح باسابقه برای ابدومینوپلاستی در تهران هستید می‌توانید به کلینیک بیتا مراجعه کنید.