چسب‌های پزشکی، قهرمان جدید دنیای پزشکی

«تدامدی تیپ» چسب پزشکی ضدحساسیت؛ مهربان با پوست شما

چسب‌‌های پزشکی (Medical tapes) و چسب‌‌های جراحی (surgical tapes) کاربرد‌های بسیار زیادی در حوزه پزشکی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به محکم کردن بانداژ روی زخم و ثابت کردن لوله‌ها اشاره کرد.

نخستین چسب‌‌های پزشکی برپایه لاتکس بودند اما با روشن شدن این مسئله که بسیاری از افراد خصوصاً در پوست و نواحی مرطوب مثل چشم، دهان و بینی به لاتکس حساسیت دارند، امروزه در تولید این محصول عمدتاً از مواد فاقد لاتکس استفاده می‌شود.

همچنین مواد موجود در مایع چسبند‌ه‌ای که در این چسب ها وجود دارد، ممکن است حساسیت‌‌های پوستی برای بیمار ایجاد کند؛ به همین دلیل لازم است از چسبی مناسب که موجب حساسیت کمتری می شود، استفاده کرد.

تولید «تدامدی تیپ» تحت لیسانس ژاپن در داخل کشور

تدا مدی تیپ با ورود به بازار ایران تمام این مشکلات را حل کرده و در کنار کیفیت عالی با قیمت مناسب به بهترین گزینه برای بیمار، پزشک و پرستاران تبدیل شده است.

چسب ضد حساسیت تدا مدی تیپ تحت لیسانس کشور ژاپن در سایزهای مختلف در ایران تولید می شود؛ تنوع در اندازه و بسته بندی منحصر بفرد کمک کرده تا این محصول علاوه بر بیمارستان ها و کلینیک ها به یک محصول پرکاربرد در خانه ها تبدیل شود.

تدا مدی تیپ چسب پرکاربرد در جراحی های بینی و کاشت مو

عرض 1.2 سانتی‌متری تدا مدی تیپ برای ثابت نگهداشتن بینی و کاهش تورم بعد از جراحی های زیبایی و همچنین عرض 2.5 سانتی‌متری تدا مدی تیپ برای استفاده در جراحی‌های کاشت مو توصیه می شوند؛ بسته های تک عددی هر دو این محصولات در داروخانه سراسر کشور در دسترس هستند.

تدامدی تیپ از دو لایه تشکیل شده‌؛ لایه اول با قابلیت تبادل هوا و رطوبت از جنس کاغذ و لایه دوم عامل چسبنده که از نوع پلیمر آکریلیک با ویژگی عدم حساسیت‌زایی و تحریک است.

خداحافظی با درد جدا کردن چسب پانسمان از پوست با تدامدی تیپ

پایداری نسبت به نرم‌کننده‌ها، گرما، نور فرابنفش و حلال‌ها از ویژگی‌های تدامدی تیپ است؛ همچنین یک ویژگی‌اساسی تدامدی تیپ قدرت چسبندگی متعادل آن است. در واقع تدامدی تیپ علاوه‌بر سالم نگه‌داشتن لایه خارجی پوست و درنتیجه حفظ سیستم ایمنی بیمار، موجب کاهش درد و نارضایتی بیمار هنگام جداکردن چسب از پوست می‌شود.