خبرنـامه ایمیلی

جـا نمانیـد ...! اگر هنوز در خبرنـامه ایمیلی مـا عضو نشده‌اید،
همین حـالا ثبت نام کنید.

تبلیغات متنی

تغذیه سالـم سلامتـی

۱۰ اسموتی فصلی برای زمستان

اسموتی

جرعه های فوق العاده برای چشیدن مزه این فصل

کاکائو و آب سیب را فراموش کنید. این دستورالعمل های اسموتی همه چیز را برای گذراندن یک زمستان راحت، مهیا می کنند. از کدو تنبل گرفته تا نعناع، شما می توانید با این اسموتی های سالم و خوشمزه، طعم پاییز و زمستان را بچشید. توجه: همه دستور العمل ها، یک وعده بزرگ در حدود ۲ فنجان به شما ارائه می دهند. نوش جان!

۰۱

اسموتی کدو تنبل

  • ۲/۱ فنجان کدو تنبل خالص کنسروی و منجمد شده
  • ۲/۱ فنجان آب
  • ۴/۱ آووکادوی رسیده
  • ۲ قاشق غذاخوری پودر کتان
  • ۱ قاشق غذاخوری شربت افرا
  • ۲/۱ قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل

تمام مواد را در یک مخلوط کن با قدرت بالا مخلوط کرده و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، پوره کنید.

ارزش تغذیه ای: ۳۶۱ کالری، ۲۶ گرم پروتئین، ۳۸ گرم کربوهیدرات، ۱۱ گرم فیبر، ۲۶ گرم قند، ۱۴٫۵ گرم چربی، ۳٫۵ گرم چربی اشباع، ۷۹ میلی گرم سدیم

۰۲

اسموتی کره بادام زمینی

  • ۲/۱ فنجان شیر ارگانیک ۲%
  • نصف فنجان آب
  • ۱ عدد موز کوچک، قطعه قطعه شده و یخ زده
  • ۲ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی طبیعی
  • ۲ قاشق غذاخوری دانه های چیا
  • ۸/۱ قاشق چایخوری نمک

تمام مواد را در یک مخلوط کن با قدرت بالا مخلوط کرده و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، پوره کنید.

ارزش تغذیه ای : ۳۶۰ کالری، ۱۴ گرم پروتئین، ۲۲ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم فیبر، ۸ گرم قند، ۲۵ گرم چربی، ۴ گرم چربی اشباع، ۴۷۰ میلی گرم سدیم

۰۳

اسموتی نعناع

  • ۱ عدد موز کوچک، قطعه قطعه شده و یخ زده
  • ۴/۱ فنجان بادام هندی که در طول شب خیسانده شده و آب آن گرفته شده باشد.
  • ۱ فنجان شیر سویای ساده ارگانیک
  • ۳/۱ فنجان توفوی نرم
  • ۴/۱ فنجان برگ نعناع
  • ۴/۱ قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

تمام مواد را در یک مخلوط کن با قدرت بالا مخلوط کرده و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، پوره کنید.

مطلب مرتبط:  عوارض جانبی نوشابه های رژیمی چیست؟

ارزش تغذیه ای: ۴۱۰ کالری، ۱۸ گرم پروتئین، ۴۶ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۲۵ گرم قند، ۱۹٫۵ گرم چربی، ۳ گرم چربی اشباع، ۱۳۶ میلی گرم سدیم

۰۴

اسموتی قرمز و سبز

  • ۱ فنجان آب
  • ۲/۱ فنجان زغال اخته یخ زده
  • ۱ فنجان برگ کلم
  • ۱ عدد موز کچک، قطعه قطعه شده و یخ زده
  • ۱ قاشق غذاخوری عسل

تمام مواد را در یک مخلوط کن با قدرت بالا مخلوط کرده و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، پوره کنید.

ارزش تغذیه ای: ۲۱۰ کالری، ۴ گرم پروتئین، ۵۲ گرم کربوهیدرات، ۶ گرم فیبر، ۳۲ گرم قند، ۱ گرم چربی، ۰ گرم چربی اشباع، ۳۵ میلی گرم سدیم.

۰۵

اسموتی زنجبیل

  • ۴/۱ فنجان موز قطعه قطعه شده و منجمد
  • ۲۰۰ گرم (حدود یک فنجان) ماست ساده یونانی ۲%
  • ۲ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خام
  • ۱ قاشق غذاخوری ملاس
  • ۱ قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده تازه
  • ۴/۱ قاشق چایخوری دارچین
  • ۸/۱ قاشق چایخوری جوز هندی
  • ۸/۱ قاشق چایخوری هل
  • ۱ فنجان تکه های یخ

تمام مواد را در یک مخلوط کن با قدرت بالا مخلوط کرده و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، پوره کنید.

ارزش تغذیه ای: ۴۴۱ کالری، ۲۷ گرم پروتئین، ۳۹ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۳۰ گرم قند، ۲۰ گرم چربی، ۴ گرم چربی اشباع، ۷۹ میلی گرم سدیم

۰۶

اسموتی بلغور جودوسر

  • ۱ فنجان شیر ارگانیک ۲%
  • ۲/۱ فنجان آب
  • ۱ عدد موز کوچک قطعه قطعه شده و منجمد
  • ۴/۱ فنجان جوی پوست کنده
  • ۲ قاشق غذاخوری کشمش
  • ۸/۱ قاشق چایخوری دارچین
  • ۴/۱ قاشق چایخوری عصاره وانیل

تمام مواد را در یک مخلوط کن با قدرت بالا مخلوط کرده و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، پوره کنید.

ارزش تغذیه ای: ۳۵۰ کالری، ۱۳ گرم پروتئین، ۶۳ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۳۵ گرم قند، ۷ گرم چربی، ۳ گرم چربی اشباع، ۱۲۰ میلی گرم سدیم

۰۷

اسموتی مرکبات زمستانی

  • ۴/۳ فنجان آب
  • نصف فنجان ماست یونانی ۲ درصد
  • نصف فنجان تکه های یخ
  • ۳ عدد نارنگی پوست کنده شده
  • ۲ قاشق غذاخوری کنستانتره آب پرتقال یخ زده
مطلب مرتبط:  ۴ راه ساده برای جلوگیری از درد پهلو هنگام دویدن

تمام مواد را در یک مخلوط کن با قدرت بالا مخلوط کرده و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، پوره کنید.

ارزش تغذیه ای: ۲۳۰ کالری، ۱۲ گرم پروتئین، ۴۵ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر، ۳۸ گرم قند، ۲٫ ۵ گرم چربی، ۱٫ ۵ گرم چربی اشباع، ۴۵ میلی گرم سدیم

۰۸

اسموتی گلابی معطر

  • ۲/۱ فنجان شیر بادام
  • ۲/۱ فنجان یخ
  • ۴/۱ فنجان زغال اخته منجمد
  • ۱ عدد گلابی رسیده و قطعه قطعه شده
  • ۸/۱ قاشق چایخوری دارچین
  • ۸/۱ قاشق چایخوری میخک پودر شده

تمام مواد را در یک مخلوط کن با قدرت بالا مخلوط کرده و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، پوره کنید.

ارزش تغذیه ای: ۱۵۰ کالری، ۱ گرم پروتئین، ۳۶ گرم کربوهیدرات، ۷ گرم فیبر، ۲۴ گرم قند، ۲ گرم چربی، ۰ گرم چربی اشباع، ۷۵ میلی گرم سدیم

۰۹

اسموتی پای سیب

  • ۴/۳ فنجان ماست وانیلی
  • ۱ فنجان تکه های یخ
  • ۱ عدد سیب، بدون دانه و قطعه قطعه شده
  • ۱ قاشق غذاخوری شربت افرا
  • ۴/۱ قاشق چایخوری دارچین

تمام مواد را در یک مخلوط کن با قدرت بالا مخلوط کرده و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، پوره کنید.

ارزش تغذیه ای: ۳۲۰ کالری، ۱۰ گرم پروتئین، ۷۱ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۶۴ گرم قند، ۰٫۳۵ گرم چربی، ۰ گرم چربی اشباع، ۱۳۰ میلی گرم سدیم

۱۰

اسموتی گیلاس – انار

  • ۴/۳ فنجان شیر بادام
  • نصف یک موز
  • نصف فنجان آب انار
  • ۲/۱ فنجان گیلاس یخ زده

تمام مواد را در یک مخلوط کن با قدرت بالا مخلوط کرده و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، پوره کنید.

ارزش تغذیه ای: ۲۱۰ کالری، ۲ گرم پروتئین، ۴۸ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۳۸ گرم قند، ۲ گرم چربی، ۰ گرم چربی اشباع، ۱۲۵ میلی گرم سدیم.

۱ دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید