رپورتاژ آگهی

راه های متعددی برای لیفت صورت بدون جراحی وجود دارد. لیفت صورت و عمل بوکال فت از عمل هایی هستند که در کلینیک گونه ارائه می شوند. بیایید با آنها آشنا شویم.

لیفت صورت

اگر یک جراحی زیبایی وجود داشته باشد که اکثر مردم با آن آشنا هستند، آن جراحی لیفت صورت است. لیفت صورت که به طور رسمی به عنوان ریتیدکتومی شناخته می شود، یک روش جراحی ضد پیری کلاسیک است که می تواند نتایج چشمگیر و جامعی را برای بیمارانی که خواهان جوانسازی طولانی مدت صورت هستند، ایجاد کند. مفهوم اصلی لیفت صورت ساده است: لیفت و سفت کردن بافت های صورت برای ظاهری شاداب، جوان و جوان تر. لیفت صورت را می توان برای رفع بسیاری از نشانه های پیری از جمله چین و چروک، افتادگی پوست، تغییر کانتور صورت و کاهش حجم صورت استفاده کرد.

راه های لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت بسیار پیچیده‌تر و همه‌کاره‌تر از آن چیزی است که اکثر مردم تصور می‌کنند. لیفت صورت در واقع از ترکیبی از جراحی های صورت تشکیل شده است که با هم کار می کنند تا نتایج مورد نظر را ایجاد کنند. لیفت صورت کلاسیک از یک لیفت پایین صورت و یک لیفت گردن تشکیل شده است تا دو سوم پایینی صورت و هر گونه ژوله ای که ممکن است به دلیل افتادگی پوست در فک ظاهر شده باشد، سفت شود.

هر کس با سرعت متفاوتی پیر می شود و آنچه برای یک بیمار خوب جواب می دهد ممکن است برای همه مناسب نباشد. تغییرات فیس لیفت شامل مینی فیس لیفت و فیس لیفت میانی است. مینی لیفت نسخه ای کمتر تهاجمی از لیفت صورت کلاسیک است، اما نتایج به اندازه لیفت صورت سنتی چشمگیر نیستند. مینی لیفت برای بیماران جوانتر یا برای کسانی که علائم پیری خفیف تا متوسط دارند بهترین است.

این روش برای چین‌های عمیق بینی (خطوط بین دهان و بینی) عالی است و برای بیمارانی که گودی زیر چشم‌ها و افتادگی گونه‌ها دارند، مناسب است. نه مینی و نه مید لیفت ناحیه گردن را درمان نمی کند. اگر شلی گردن وجود داشته باشد، لیفت کامل صورت (که شامل لیفت گردن نیز می شود) مورد نیاز است.

کاندیداهای لیفت صورت

هیچ محدودیت سنی برای جراحی لیفت صورت وجود ندارد، اما این روش بیشتر در بین افراد 40 ساله به بالا محبوب است، زیرا این سنی است که پیری صورت اغلب از جزئی به متوسط می رسد. کاندیدهای خوب برای جراحی لیفت صورت از سلامت خوبی برخوردارند، علائم پیری متوسط تا پیشرفته مانند چین و چروک و افتادگی پوست دارند و انتظارات واقع بینانه ای از نتایج خود دارند.

بیماران بالقوه لیفت صورت نیز باید غیر سیگاری باشند و از داروهای خاصی مانند رقیق کننده های خون استفاده نکنند. بیمارانی که خاصیت ارتجاعی پوست خوبی دارند، نسبت به بیمارانی که پوستشان بسیار شل است، نتایج بهتری را تجربه می کنند. جراحان پلاستیک ما کاندیداتوری شما را در طول مشاوره ارزیابی می کنند تا مطمئن شوند که جراحی لیفت صورت انتخاب خوبی برای شماست.

روش لیفت صورت

از آنجایی که لیفت صورت یک روش بسیار عمیق است، این فرآیند به خودی خود بسیار طولانی است و برای ایمنی و راحتی بیمار تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. عمل جراحی لیفت صورت معمولاً 4 تا 6 ساعت طول می‌کشد، اما برای لیفت‌های صورت کم‌تر، مانند مینی لیفت، این میزان کاهش می‌یابد. لیفت صورت بسیار بیشتر از سفت کردن پوست است، که این جراحی را بسیار پیچیده تر از آنچه مردم تصور می کنند، می کند.

بر اساس نیازهای فردی بیمار، یک روش لیفت صورت شامل تغییر موقعیت لایه های صورت برای نگه داشتن آنها در وضعیت بالا، کاهش چربی در نواحی خاص و افزایش حجم در مناطق دیگر است. بسته به نوع لیفت صورت، برش ها در داخل و اطراف خط مو و خطوط گوش پنهان می شوند. در طی چندین سال گذشته، این ترکیب بلند کردن و بازگرداندن حجم در تولید نتایجی کلیدی بوده است که در مقایسه با تکنیک‌های «فقط کششی» در گذشته، ظاهری چشمگیرتر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

عمل بوکال فت

رفع چربی گونه، برداشتن چربی باکال، هر چه می خواهید نامش را بگذارید، موضوع داغی است، بنابراین در اینجا حقایق و افسانه های برتر ما در مورد روش مرسوم حذف چربی میانی صورت آورده شده است.

اما ابتدا، چربی باکال چیست و چگونه حذف می شود؟

چربی باکال یکی از چربی‌هایی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و در صورت قرار دارد و در بین گونه‌ها و فک قرار دارد، به همین دلیل است که اغلب به عنوان یک ناحیه سرسخت برای کاهش چربی طبیعی در نظر گرفته می‌شود. به دلیل این ناحیه احتباسی، سطوح برجسته‌تر چربی باکال اغلب به ظاهر کامل‌تر و نمایه‌ای گردتر کمک می‌کند.

راه های لیفت صورت بدون جراحی

چربی باکال چیست؟

چربی‌های طبیعی که نقش‌های مهم و محافظتی ایفا می‌کنند: مانند محافظت از اندام‌های حیاتی، عایق‌سازی و دادن انرژی به بدن، که در آن این چربی‌ها به کنترل رشد، عملکرد سیستم ایمنی، تولید مثل و سایر جنبه‌های متابولیسم اولیه کمک می‌کنند. با این حال، چربی بیش از حد می تواند منجر به کلسترول بالا و بیماری شود، به همین دلیل است که جراحی حذف چربی به یک گزینه جذاب تر و فوری تبدیل می شود (به سایر روش های وازر و لیپوساکشن ما نیز مراجعه کنید)، به خصوص که بسیاری از افراد در هر سنی از خود آگاه هستند. ظاهر گونه هایشان

منبع : کلینیک گونه