رپورتاژ آگهی

دکتر سید عبدالرحیم قمری

دکتر سید عبدالرحیم قمری معروف به دکتر قمری متخصص بیماری های مقعدی و جراح عمومی یکی از پزشکان حاذق در شهر تهران است. دکتر قمری با درمان انواع بیماری ها مانند بواسیر، کیست مویی، شقاق، فیستول و واریس مشکلات بسیاری از بیماران را برطرف می کند.

مقعد یکی از اعضای حساس بدن محسوب می شود و برای درمان نیاز به پزشکی حاذق و با تجربه دارد. دکتر قمری با سابقه درخشان درمان روزانه 30 بیمار درگیر بیماری های مقعدی، بهترین گزینه برای بهبود حال بیماران است.

اگر به دنبال بهترین دکتر بواسیر در شهر تهران هستید، پیشنهاد می کنیم به مطب دکتر قمری واقع در امیر آباد، بالاتر از خیابان فاطمی، بعد از پمپ بنزین، کوچه خسروی مراجعه کنید. همچنین برای ارتباط با پذیرش می توانید همه روزه از ساعت 9/30 صبح تا ساعت 8 شب، با تلفن ثابت به شماره 88339317-021 و شماره همراه 09031252295 تماس بگیرید.

روش های درمانی دکتر قمری برای بواسیر

روش های درمانی دکتر قمری برای بواسیر

دکتر قمری معتقدند که مشکلات مقعدی بسیار پیچیده بوده و برای درمان، نیازمند تمرکز بالایی هستند. بواسیر را می توان با جراحی هموروئید و لیزر درمان کرد و تشخیص شیوه درمان، بستگی به وضعیت بیمار دارد.

البته دکتر قمری اعتقاد دارند که درمان با لیزر روش بهتری است، چرا که مقعد حامل بیماری بوده و تیغ جراحی امکان عفونت در آن ناحیه را بیشتر می کند. عمل جراحی با تیغ زمان بیشتری برده و برای بیمار اذیت کننده است، همچنین امکان خونریزی در دوران نقاهت را بالا می برد.

در صورتی که عمل با لیزر زمان و گرفتاری کمتری دارد و بیمار سریعتر به زندگی عادی برمی گردد. چون هنگام لیزر درمانی، تمام رگهای خونی منتهی مسدود شده و به بافت های سالم اطراف مقعد آسیب نمی رسد.

از آنجایی که دکتر قمری سابقه ی درخشانی در عمل سرپایی بیماران با لیزر و جراحی روزانه 30 بیمار با مشکلات مقعدی دارند، بهترین انتخاب برای درمان بیماری های مقعدی در مردان و زنان هستند.

علت بروز بواسیر چیست؟

بواسیر یا هموروئید یکی از بیماری های رایج در قسمت نشیمنگاه است که باعث متورم شدن قسمت تحتانی مقعد و راست روده می شود. با گذشت زمان این عارضه شدت پیدا کرده و نیاز به درمان دارد.

افرادی که دچار بواسیر می شوند، همواره به دنبال علت بروز آن هستند. بواسیر امکان دارد به دلایل متعددی از قبیل بارداری، ژنتیک، یبوست های مکرر، حمل اجسام سنگین، اختلالات کبد، رابطه جنسی مقعدی، چاقی و کهولت سن رخ دهد.

هموروئید با علائمی مانند خارش و سوزش در مقعد، خونریزی، تورم و احساس درد هنگام دفع مدفوع خود را نشان می دهد و با گذر زمان زندگی عادی فرد را دچار مشکل می کند.

اگر شما هم مبتلا به این بیماری هستید و به دنبال بهترین دکتر بواسیر می گردید، دکتر قمری مناسب ترین انتخاب می باشد. دکتر قمری با سال ها تجربه بیماری ها را تشخیص داده و اقدام به درمان آن ها با پیشرفته ترین تجهیزات می کند. تمام بیماران از شهرهای مختلف که دغدغه درمان بواسیر را دارند، می توانند به کلینیک دکتر قمری در تهران مراجعه کنند. از آنجایی که درمان بواسیر با لیزر، عمل سرپایی بوده و نیاز به بستری ندارد، بیماران از شهرهای گوناگون می توانند پس از درمان همان روز به شهر خود بازگردند.

فعالیت ها و سوابق کاری دکتر قمری بهترین دکتر بواسیر

فعالیت ها و سوابق کاری دکتر قمری بهترین دکتر بواسیر

بهترین دکتر بواسیر دکتر قمری دارای تخصص جراحی (روده بزرگ و کولورکتال) و انواع بیماری های مقعدی هستند. عمل های جراحی و لیزر دکتر عبدالرحیم قمری شامل بواسیر، سینوس پیلونیدال، شقاق یا فیشر، فیستول آبسه و… است که در تهران انجام می شوند.

دکتر قمری سابقه فعالیت در بیمارستان های فراوانی مانند بیمارستان بوعلی، شهرام، تریتا، شهدای یافت آباد، یاس سپید، برزویه را در شهر تهران و بیمارستان موسوی و امیرالمومنین را در شهر زنجان دارند.

بیش از 16 هزار بیمار سرپایی به وسیله لیزر در تهران درمان شده اند که این مسئله تجربه و تمرکز دکتر قمری را در زمینه درمان بیماری های مقعدی نشان می دهد.

بیمارستان تخصصی هموروئید در تهران

علاوه بر انتخاب پزشک حاذق برای درمان بواسیر، انتخاب بهترین کلینیک نیز مسئله مهمی است. مرکز کلینیک باید از نظر امکانات و تجهیزات پیشرفته باشد تا بیماران بدون دغدغه درمان شوند.

روش درمانی پزشک نیز در انتخاب بهترین مرکز کلینیک موثر است. به عنوان مثال، عمل جراحی از روش های قدیمی بوده و نیاز به تجهیزات پیشرفته ندارد. اما لیزر یکی از روش های جدید برای درمان بواسیر است که باید با تجهیزات کامل انجام شود.

مرکز کلینیک دکتر قمری در تهران، یکی از مراکز پیشرفته برای جراحی و درمان بیماری های مقعدی می باشد. این مرکز علاوه بر امکاناتی که دارد، دارای پرسنلی خوش برخورد برای همراهی و راهنمایی بیماران است.

بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده به مطب مراجعه کرده و روند درمان خود را بدون هیچگونه نگرانی طی کنید.

آدرس کلینیک دکتر قمری بهترین دکتر بواسیر

بیمارانی که در شهر تهران ساکن هستند، برای درمان بواسیر می توانند به کلینیک دکتر قمری در امیر آباد، بالاتر از خیابان فاطمی مراجعه کنند.

با توجه به اینکه دکتر قمری لیزر درمانی را برای بیماران توصیه می کنند و عمل لیزر سرپایی محسوب می شود. افراد شهرهای دیگر نیز می توانند برای درمان به تهران مراجعه کنند و بدون نیاز به بستری به محل سکونت خود بازگردند.

هزینه عمل بواسیر توسط دکتر قمری چقدر است؟

هزینه عمل بواسیر به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا باید بیماری تشخیص داده شود تا پس از آن بیمار، برای معالجه و پرداخت هزینه آماده شود. دکتر قمری به دلیل سال ها فعالیت در زمینه تشخیص بواسیر، به سرعت بیماری را تشخیص داده و بهترین روش درمان را انتخاب می کند.

روش درمان در هزینه موثر است و لیزر درمانی هزینه متفاوتی در مقایسه با جراحی دارد. بنابراین برای اطلاع از هزینه ها لازم است با تلفن های مطب تماس گرفته و نوبت رزرو کنید. سپس با معاینه دکتر قمری و تشخیص بیماری، می توانید از هزینه های درمان به طور کامل مطلع شوید.

البته شما می توانید برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود نیز با شماره تلفن 09031252295 تماس بگیرید تا تمام سوالات شما با حوصله پاسخ داده شود.

جمع بندی

بیماری های بواسیر باید به موقع تشخیص داده شده و درمان شوند تا بیمار دچار مشکل نشود. به همین خاطر اگر احساس می کنید که علائم مشابه به بیماری بواسیر دارید، بهتر است برای تشخیص و درمان به کلینیک دکتر قمری مراجعه کنید.

دکتر قمری بهترین دکتر بواسیر در شهر تهران و سایر شهرها می باشد که با استفاده از مدرن ترین تجهیزات به درمان بیماران می پردازد. روش های درمانی شامل جراحی و لیزر درمانی می شود که ترجیح پزشک درمان با لیزر است. درمان با لیزر زمان کمتری برده و در مقایسه با جراحی ایمن تر می باشد.

برای ارتباط با کلینیک می توانید از تماس تلفنی، مراجعه به سایت یا مراجعه حضوری بهره مند شوید تا بهبود یابید.