رپورتاژ آگهی

امروزه دنیای مد، فشن و طراحی لباس، جذابیت بسیاری برای خیلی ها پیدا کرده و به همین خاطر روز به روز به تعداد علاقمندان این هنر اضافه می‌شه و می بینیم که تعدادی از دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل تو دانشگاه این رشته را انتخاب می‌کنن البته قبول شدن تو این رشته کار آسونی نیست چون برای مطالعه منابع خاصی نداره و باید از همه چیز درباره هنر مثل عکاسی، گرافیک، نقاشی، تاریخ هنر و … بدونه، البته برای یادگرفتن طراحی لباس و طراح لباس شدن حتما نیازی نیست که وارد دانشگاه بشید چون این کار برای همه امکان نداره، ممکنه اصلا از سن دانشگاه رفتنشون گذشته باشه، توانایی قبولی تو دانشگاه رو نداشته باشن و خیلی مسائل دیگه اما یه راه دیگه هستش که می تونه به شما برای اینکه بتونید تو این رشته مشغول به کار بشید، طراحی لباس یاد بگیرید و طراح لباس بشید، پس باید بهترین آموزشگاه طراحی لباس در کرج و بشناسید، یکی از بهترین آموزشگاه طراحی لباس تو کلانشهر کرج آکادمی هنر پارس هستش که علاوه بر آموزش طراحی لباس بصورت تخصصی با سرفصل هایی عالی، آموزش جامع خیاطی رو نیز در کنار این رشته یاد میده و می تونید و بهتره برای تکمیل چیزی که یاد می گیرید خیاطی هم بلد باشید. می تونید روی کلمه هایلایت شده کیلیک کنید تا با این دوره آموزشی ارزشمند هم آشنا بشید.

بهترین آموزشگاه طراحی لباس در کرج را بشناسید

درباره آموزش طراحی لباس باید بگم که، افراد پس از آموزش تو این رشته می تونن با سعی و تلاش جایگاه خوبی تو جامعه پیدا کنن و با توجه به فرهنگی که تو جامعه رواج داره کاربردی ترین و بهترین لباس ها رو برای تولید و دوخت طراحی کنن، همچنین یه طراح لباس کارش خیلی مهمتر از دوخت لباسه چرا چون اون می تونه تو فرهنگ و مدسازی نقش بسزایی داشته باشه؛ همونطور که گفته شد آکادمی هنر پارس که بهترین آموزشگاه طراحی لباس هستش دارای سرفصل هایی مناسب برای یادگیری جامع، تخصصی و حرفه ای این هنره که این سرفصل ها رو براتون می گم:

-مبانی ترسیم خط و احجام و سایه روشن: تو این جلسات شما با اصول اولیه طراحی آشنا می شید و می تونید سایه روشن رو روی احجام ایجاد کنید.

-اصول طراحی مانکن هندسی: اول مانکن رو بصورت خطی و بعد اسکلتی و بعد حجم دار به شما آموزش می دن.

-طراحی مانکن از جهات مختلف (نیم رخ، سه رخ، تمام رخ): لازمه ی کار برای رسم یه مانکن 8 یا 9 سر که باید خیلی روش تسلط پیدا کنید.

-طراحی مانکن های حرکتی: باید مانکن ها رو به حرکت در بیارید مثل دست ها و پاها و سر و ناحیه کمر اما باید مانکن حرکتی طوری باشه که از نشون دادن درست لباس جلو گیری نکنه؛ برای آشنایی با انواع مانکن های حرکتی می تونید از مجلات، شوهای کت واک، کتاب ها، پینترست و انسان زنده استفاده کنید.

-طراحی مو، چهره و اجزای آن: باید تمام تلاشتون رو بکنید تا بتونید یه صورت از جهات مختلف رو طراحی کنید و انواع مدل های مو رو یاد بگیرید تا مانکنتون بی سر نباشه!

-طراحی دست و پا و کفش: در مانکن های حرکتی یا ثابت حالت انگشتان دست و قرار گیری پاها بسیار مهمه و باید به خوبی اونا رو یاد بگیرید، ضمن اینکه با هر لباسی که طراحی می کنید کفش های مختلفی هم باید بلد باشید مثل اسپرت، پاشنه دار، کتونی و …

-چین و چروک ها روی لباس: از درس های مهمیه که باید خوب یاد بگیرید و به لباس روی بدن و چین و چروکی که ایجاد می کنه با سایه روشنی که قبلا روش تسلط پیدا کردید بتونید به مانکن و لباسش حالت سه بعدی خوبی بدید.

-طراحی انواع دامن و مدل های خلاقانه: هر دامنی که فک کنید رو تو این قسمت بهتون یاد میدن تا بتونید روی مانکن پیاده و از خلاقیت و ابتکار خودتون هم برای خلق مدل های جدید استفاده کنید.

-طراحی انواع شلوار و مدل های خلاقانه: انواع شلوار در بلندی ها و مدل های مختلف جین و پارچه ای رو بهتون آموزش می دن و در انتها هم باید بتونید مدل های جدید طراحی کنید.

-طراحی انواع بلوز و شومیز و مدل های خلاقانه: بالاپوش های اساس و اصلی رو بهتون یاد میدن و در انتها باید بتونید طرح های خلاقانه از خودتون هم بکشید.

-طراحی انواع پیراهن و مدل های خلاقانه: پیراهن ها خیلی تنوع زیادی دارند که همه اونها بهتون یاد داده میشه و نهایتا باید از آموزه ها و ابتکار خودتون پیراهن ها با مدل جدید کوتاه و بلند رسم کنید.

-طراحی انواع مانتو و مدل های خلاقانه: مانتو هم مثل پیراهن می تونه کوتاه و بلند، تنگ و گشاد، جلوباز و جلو بسته باشه که در این سرفصل اون رو بخوبی فرا می گیرید تا بتونید بعدها طرح هایی که به ذهنتون میاد و جدید هست رو بکشید.

-طراحی انواع لباس ورزشی و مدل های خلاقانه: لباس های ورزشی هم می تونن شامل لگ، شلوارهای ورزشی تنگ و گشاد، شلوارک های ورزشی، دامن های با شرتک، تاپ و تی شرت و مایو و … باشه که با تمرین زیاد حتما تو طراحی اونا هم استاد می شید.

-طراحی لباس فرم بر اساس لوگو: این درس کمی نیاز به تفکر بیشتر داره چون باید براساس آرم یک شرکت خلق بشه و کمی هم به گرافیک ربط پیدا می کنه که بدرد شغلتون در آینده می خوره.

بهترین آموزشگاه طراحی لباس در کرج را بشناسید

-کانسپت و ترکیب بندی در طراحی لباس: کانسپت مقوله ای طولانیه و فقط می تونم بگم از هر چیزی که می بینید باید بتونید لباس مورد نظری که شبیه به اون باشه یا المان و آیتمی ازون شی یا گل یا پرنده و … رو داشته باشه رو بکشید.

-آشنایی با چرخه رنگ و تونالیته های رنگی: در این سرفصل با رنگ های اصلی و فرعی و متضاد و … آشنا می شید تا بتونید همجواری رنگی خوبی برای لباس هاتون ایجاد کنید.

-رنگ بدن، صورت و مو: با انواع تکنیک های رنگ آمیزی مثل مارکر، مداد رنگی، آبرنگ و … می تونید این کار رو خیلی خوب یاد بگیرید.

-جنسیت سازی جین

-جنسیت سازی خز بلند و کوتاه

-جنسیت سازی بافتنی و کرکی

-جنسیت سازی چرم و ورنی

-جنسیت سازی پوست (ماری – پلنگ)

-جنسیت سازی مخمل

-جنسیت سازی لمه و پولک

-جنسیت سازی ساتن

-جنسیت سازی تور و حریر

-پارچه های طرح دار (چهارخونه ، گلدار ، راه راه)

-طراحی اکسسوری

جنسیت سازی ها رو با تمرین و تکرار و قلق های خاصی که یاد داده میشه می تونید نشون بدید؛ خوب مواردی که در بالا ذکر شد کل سرفصل هاییه که تو دوره آموزش طراحی لباس آکادمی پارس آموزش می بینید و اگر به استاد و آموزش های اون خوب توجه کنید و هم تو کلاس و هم منزل تمرین کافی داشته باشید حتما یک طراح لباس خوب می شید.

بهترین آموزشگاه طراحی لباس در کرج را بشناسید

بهترین آموزشگاه طراحی لباس یعنی آکادمی هنر پارس بعد از انتهای دوره به شما مدرک بین المللی دوزبانه ترجمه شده اعطا می کنه و تا 5 سال هم با کارت گارانتی پشتیبانی که خدماتش رایگانه همراه شما می مونه، پس اگر می خواهید یه طراح لباس حرفه ای بشید تلفنی یا حضوری مشاوره بگیرید و کلاس خصوصی 1 تا 2 نفرتون رو با بهترین اساتید شروع کنید؛ برای اطلاعات بیشتر روی لینک صفحه اصلی سایت آکادمی هنر پارس کلیک کنید.