رپورتاژ آگهی

صندلی ماساژور یک همراه آرامش، خراب شدن آن یک مشکل بزرگ!

ممکن است یک روز که مشتاقانه منتظر بودید تا یک ماساژ تسکین دهنده و آرامش بخش بگیرید، ناگهان صندلی ماساژ شما از کار افتاد. این اتفاق برای صاحبان صندلی ماساژ بسیار ناخوشایند است است! در واقع چیزی که قرار است استرس شما را کاهش دهد استرس جدیدی برای شما ایجاد می کند! حالا چه باید کرد؟ بله دقیقا چاره کار تعمیر صندلی ماساژور است. اما آیا خودمان می توانیم مشکل را حل کنیم؟ البته تعمیر صندلی ماساژور به این سادگی نیست اما در زیر به برخی اشکالات شایع می پردازیم .

بیایید یک جمع بندی سریع داشته باشیم و یاد بگیریم که چه چیزی در صندلی ماساژ می تواند دچار اشکال شود.

 تا به حال، حتماً متوجه شده اید که صندلی های ماساژهم ، مانند سایر موارد ساخته شده توسط انسان، قرار نیست برای همیشه دوام بیاورند در نهایت در برابر سایش و ، به ویژه با استفاده مداوم، تسلیم می شوند و از کار می افتند.

هنگامی که صندلی ماساژ شما از کار می افتد، ممکن است ناشی از هر یک از این سه مورد باشد:

۱ممکن است بدنه صندلی ماساژور به دلیل حمل ونقل، تحویل یااستفاده نادرست آسیب دیده باشد.

۲موتور داخلی و قطعات ممکن است نیازبه سرویس یا تعویض داشته باشند

مشکل ممکن است ازالکترونیک دستگاه باشد.

بنابراین، چگونه متوجه می شوید که صندلی ماساژور چه مشکلی دارد و مهمتر از آن، چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید؟

۱-اتصالات برقی را چک کنید و دوبار دستگاه را روشن نمایید. تا ریست شود.

صندلی ماساژ

یکی از شایع ترین دلایل روشن نشدن صندلی ماساژ بر قرار نبود جریان الکتریکی و اتصالات نادرت کابل پاور و ریموت کنترلر هست. اولین مرحله که به شما قبل از هر چیزی پیشنهاد می شود این است که اتصالات کبل پاور از پریز برق تا محل اتصال به صندلی را بررسی کنید و سپس دستگاه را مجددا خاموشو یا روشن کنید تا شاید اشکال بر طرف شود. در صورتی که مشکل بر طرف نشد باید به فکر تعمیر صندلی ماساژ خود باشید. ضمنا پیشنهاد می شود که از یک محافظ الکتریکی برای صندلی ماساژور خود استفاده کنید.

۲-بررسی بیرونی و ظاهری

صندلی ماساژ

نگاهی به دور و بر صندلی بیندازید آیا متوجه فرورفتگی شکستگی یا چیزی مشابه آن شده اید؟ مشکلات بیرونی دستگاه، اگرچه نسبتاً غیرمعمول است، اما همچنان در فهرست مواردی که در صندلی ماساژور ممکن است خراب شود قرار می گیرد .آنها معمولاً ناشی از آسیب در هنگام حمل و نقل هستند.

 زیرا، در حالی که بیشتر محموله ها با نهایت دقت انجام می شود، ما همچنان باید خطای انسانی را در نظر بگیریم.

۳-بررسی قطعات

چه چیزی صندلی ماساژور شما را قادر به انجام تکنیک های ماساژ می کند؟ یا حتی به کیسه های هوای خود اجازه می دهد تا فشار هوا و حرکات فشرده سازی را ایجاد کنند؟ شما آن را حدس زدید؟ بله قطعاتی مانند موتور و جک ها . در این قسمت شما تنها می توانید صدای ناهنجار و یا شکستگی را تشخیص دهید.هنگامی که یک (یا چند) از این قسمت ها شروع به معیوب شدن می کنند یا به طور کلی عملکرد خود را از دست می دهند، عملکرد صندلی ماساژ به خطر می افتد.

اما اگر صندلی ماساژور نیاز به عیب یابی توسط یک تکنسین ماهر داشته باشد چطور؟

همانطور که در ابتدا اشاره شد مشکلات صندلی ماساژهمیشه ساده نیستند که با خاموش /روشن کرد مجددا و یا کمی دستکاری حل شوند.پیشنهاد می کنیم در اینگونه مواد کار را به کاردان و افرا متخصص بسپارید.تعمیرات صندلی ماساژ یکی از خدمات حرفه ای وتخصصی به حساب می آید و تنها افرادی مجاز به انجام این کار می باشند که تخصص و مهار ارتباط با این ربات هوشمند را داشته باشند و آنرا عیب یابی و تعمیر کنند.

مجموعه MCS مانند پیلتن شاپ،کوروش اسپرت، دلوکس کالا، فروش و خدمات پس از فروش صندلی های ماساژ را با بیش از ۱۰ سال سابقه برعهده دارد.

شما می توانید برای دریافت هر گونه سرویس صندلی ماساژ با ما در ارتباط باشید.

تعمیر صندلی ماساژ

دفتر خدمات صندلی ماساژ MCS

شماره تماس:۰۹۱۲۸۰۲۰۵۷۷

وبسایت ما :sandalimassage.ir

مناطق تحت پوشش برای مراجعه حضوری :

تعمیرات صندلی ماساژ در تهران

تعمیر صندلی ماساژور در کرج