رپورتاژ آگهی

سوالی که برای مراجعه‌کنندگان پیش از بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین پیش می‌آید، موقتی بودن و یا دائمی بودن این عمل خواهد بود. بهره بردن از این عمل از چندین جهت در زندگی فرد تاثیر می‌گذارد که مهم‌ترین آن، بازگشت زیبایی چشم‌ها و جلوه‌ی آنها در چهره است.

ممکن است یک فرد با بالاتر رفتن سن خود شاهد افتادگی پلک شود، در مواردی دیگر از بدو تولد و به صورت ارثی پف پشت و زیر چشم باشد که در هر دو صورت اقدام برای رفع آن بدون مانع است.

انجام بلفاروپلاستی در مهسا کلینیک، زیر نظر کارشناسان و متخصصان با تجربه و ماهر در این زمینه صورت می‌گیرد، که خیال فرد را از خطر وجود هر عارضه‌ای بعد از عمل راحت خواهد ساخت. در ادامه به بررسی دائم بودن و یا موقت بودن بلفاروپلاستی می‌پردازیم.

آیا بلفاروپلاستی دائمی است

بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین دائمی است یا موقتی؟

این عمل برای اکثر افراد کاملا نتیجه‌بخش و دائمی انجام می‌پذیرد، در 90 درصد موارد دیده شده که فرد بدون مشکل و بازگشت، از نتیجه حتی پس از گذشت سال‌ها بسیار راضی بوده است. عواملی که باعث می‌شود در برخی افراد این عمل چندان رضایت‌بخش نباشد شامل موارد زیر می‌شود.

  • تخصص پزشک جراح:

ممکن است به گوش شما نیز رسیده باشد که در مواردی، فرد پس از جراحی شاهد عوارضی چون باز شدن جای بخیه شده باشد و یا به دلیل جراحی نا موفق مجبور به ترمیم مجدد بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین شده است.

در این موارد یکی از دلایل مهمی که بسیار تاثیرگذار خواهد بود، تخصص پزشک جراح می‌باشد؛ در صورتی که پزشکتان دارای تجربه‌ی کافی نبوده و روشی غیرمناسب را برای عمل در پیش بگیرد، ممکن است به اشتباه تمامی پوست اضافه را جمع نکند که در نهایت بیمار مجبور به ترمیم مجدد می‌شود.

مهسا کلینیک با ارائه خدماتی بدون نقص، و با در اختیار گذاشتن سابقه‌ی پزشکان حاضر در کلینیک از بروز موارد این چنینی جلوگیری می‌کند.

  • سن فرد برای عمل:

همانطور که پیشتر نیز گفتیم، یکی از کاندیدای این عمل، افرادی هستند که از بدو تولد دچار پف چشم بوده‌اند؛ در این صورت در سنین پایین‌تر اقدام به برداشت پف پلک خواهند کرد. گرچه همیشه شاهد این اتفاق نیستیم، ولی احتمال اینکه با افزایش سن این افراد، چین و چروک ایجاد در اطراف چشم مجدد باعث افتادگی پلک شود وجود خواهد داشت؛ در این صورت جای نگرانی نخواهد بود و می‌توان دوباره اقدام به بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین نمود.

  • سبک زندگی نا سالم:

 مواردی که موجب افتادگی پلک در سنین بالاتر می‌شود، شامل رعایت نکردن تغذیه، مصرف دخانیات و… است. در گزینه‌ی قبل نیز شرح دادیم که پس از عمل در صورتی که سن فرد پایین باشد، ممکن است با گذشت زمان و بالا رفتن سن فرد، شاهد این اتفاق باشیم، سبک زندگی ناسالم در بروز هر چه زودتر این وضعیت دخیل خواهد بود.

آیا بلفاروپلاستی دائمی است

افراد واجد شرایط عمل بلفاروپلاستی

  • سن مناسب: بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین برای افراد بالای 20 سال تا 80 سال مناسب خواهد بود، اما به دلیلی که پیشتر نیز راجب آن صحبت کردیم، بهترین سن برای انجام این عمل در مهسا کلینیک برای افراد بالای 35 سال می‌باشد.
  • نداشتن توقع نابهجا: باید بدانید که این عمل تنها پف بالا و زیر چشم و افتادگی پلک را رفع خواهد کرد، مواردی چون سیاهی دور چشم، چروک بین ابرو، رفع افتادگی ابرو و… اتفاق نخواهد افتاد.
  • دارای پف چشم و افتادگی پلک: پف چشم در صورتی ناخوشایند خواهد بود که باعث افتادگی پلک فرد شود، افتادگی پلک در کنار پیرتر نشان دادن چهره، اختلال در بینایی را نیز شامل خواهد شد.
  • سلامت فرد: مهم است که پیش از عمل از سلامت جسمی و روحی فرد کاملا آگاه بود، وجود برخی بیماری‌ها، فرد را از انجام بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین منع خواهد کرد؛ با مشورت پزشک خود در مهسا کلینیک می‌توانید از این شرایط آگاه شوید.

نحوه کسب اطمینان از مهسا کلینیک

اول از همه باید گفت، اعتبار هر مرکز درمانی و کلینیک زیبایی را، پزشکان در حال فعالیت موجود در آن می‌سازند.

اولین موردی که یک مراجعه‌کننده در اقدام به بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین با آن روبه‌رو خواهد شد، نحوه برخورد و پذیرش پرسنل و پزشک خواهد بود، بسیار اهمیت دارد که پزشک بتواند به خوبی به سوالات مراجعه‌کننده پاسخ دهد و ابهامات وی را رفع کند.

با بررسی سابقه‌ی جراحی‌های پیشین و میزان رضایت افراد از یک کلینیک به راحتی می‌توان از این موضوع آگاه شد، مهسا کلینیک با داشتن سابقه‌ای کاملا مقبول در این زمینه، گزینه‌ای مناسب برای افراد زیباجو خواهد بود.

آیا بلفاروپلاستی دائمی است

جمع بندی

بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین در 90 درصد افراد کاملا دائمی و بدون مشکل خواهد بود، در مواردی به دلیل وجود شرایطی، شاهد به وجود آمدن مشکلاتی هستیم که دلیل آن می‌تواند مرتبط با تخصص پایین پزشک باشد.

در مواردی دیگر عمل در سن پایین موجب شده که با پا گذاشتن در میانسالی و ایجاد چروک اطراف چشم، افتادگی پلک صورت بگیرد، البته اقدام مجدد برای عمل در این وضعیت بدون مشکل خواهد بود.