خبرنـامه ایمیلی

جـا نمانیـد ...! اگر هنوز در خبرنـامه ایمیلی مـا عضو نشده‌اید،
همین حـالا ثبت نام کنید.

تبلیغات متنی

استپ آپ

۱. در حالی که در هر دستتان یک دمبل گرفته‌اید، و کف دستتان هم به سمت پاهایتان است، بایستید.

۲. پای راستتان را روی سکوی مرتفعی بگذارید. با صاف کردن پای راستتان، یک قدم بردارید. با فشاری که روی پاشنه‌تان وارد می‌کنید، بقیه بدنتان را بالا بکشید، و پای سمت چپتان را هم روی سکو بگذارید. هنگام وارد آوردن فشاری که برای بالا رفتن از سکو نیاز دارید، نفستان را بیرون بدهید.

۳. حالا در حالی که نفس می‌کشید، با شکستن پای راستتان از زانو، پای چپتان را دوباره پایین بیاورید. با پایین آوردن پای راست و قرار دادن آن کنار پای دیگر، به حالت ابتدایی تمرین بازگردید.

۴. همین تمرین را برای پای راست، به تعدادی مورد نظر انجام دهید، سپس به سراغ پای چپ بروید.

نکته: این یک تمرین عالی برای افرادی است که به علت مشکلات پایین کمرشان، نمی‌توانند ددلیفت پا صاف انجام دهند.

انواع: مانند تمرین لانژ، این حرکت هم می‌تواند یکی در میان برای هر پا انجام شود، تا تکرارهای ست شما کامل شود. همچنین، می‌توانید بعنوان مقاومت مورد نیاز، از هالتر هم استفاده کنید. مبتدی‌ها، یا افرادی که تصمیم به تمرین بدون وزنه دارند، یا آنهایی که در حفظ تعادلشان مشکل دارند، می‌توانند این تمرین را بدون وزنه، و صرفا با وزن بدنشان انجام دهند.

نظر دهید

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید