رپورتاژ آگهی

بهترین رستوران های سنتی مشهد

مشهد در طول سال میزبان مسافران زیادی از سراسر ایران و دنیا است؛ یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به این شهر را فست فود مشهد و رستوران های مشهد تشکیل می‌دهند که برای گردشگران بسیار مهم و محبوب هستند. مکان‌های سرو غذا در مشهد بسیار زیاد و متنوع هستند که بخش بزرگی از آن‌ها را رستوران‌های سنتی و فست‌فودی‌ها تشکیل داده‌اند. فضای داخلی آن‌ها بسیار دنج و بکر است که هرکدام از آن‌ها طراحی‌ بسیار متنوع و تماشایی دارند. در این مطلب با چند نمونه از بهترین رستوران های مشهد (سنتی) و فست فود مشهد آشنا می‌شوید که با شناختن آن‌ها در سفر خود لحظات بهتری را سپری خواهید کرد.

آشنایی با رستوران‌های سنتی و فست فود مشهد

در رستوران‌های سنتی و رستوران های مشهد منویی از غذاهای متنوع و خوشمزه وجود دارد. در رستوران‌های سنتی غذاهایی مانند کباب کوبیده، کباب برگ، شیشلیک، کباب لقمه، کباب ترش، جوجه کباب، قورمه سبزی، خورشت قیمه، خورشت فسنجان، دیزی، پلو مرغ و… طبخ می‌شود. در رستوران‌های دیگر غذاهای دیگری مانند انواع پیتزا، انواع سوخاری و فست‌فودهایی دیگر نیز پخته خواهد شد.

بهترین رستوران های سنتی مشهد

کباب سرای سنتی عبداللهی در مشهد

 کباب سرای سنتی عبدالهی در شهرک غرب (قاسم آباد)، بین شاهد ۵۹ و ۶۱ واقع شده است. این رستوران در مجاور رستوران عبداللهی قرار دارد. رستوران عبداللهی دو طبقه دارد که بیش‌تر خانواده‌ها به آن مراجعه می‌کنند. در این رستوران منویی از غذاهای سنتی و اصیل ایرانی  سرو می‌شود. اما رستوران کباب سرای سنتی عبداللهی طراحلی بسیار زیباتر و منحصربه‌فردی دارد که این طراحی تلفیقی از رنگ‌های فیروزه‌ای و قهوه‌ای است. در این رستوران فقط  انواع کباب‌ها پخته می‌شوند. سرو کباب‌‌هایی با طعم خوشمزه کم نظیر در محیطی سنتی باعث می‌شود تا از غذا خوردن لذت بیش‌تری ببرید.

رستوران سنتی فانوس آبی در شهر مشهد

رستوران سنتی فانوس در بلوار فردوسی، طبقه زیرین بانک صادرات واقع شده است. همه پرسنل سالن که در این رستوران کار می‌کنند، لباس‌های قدیمی بر تن دارند. پوشش زیبا و باشکوه کارمندان، زیبایی فضای این رستوران را دو چندان کرده است.  همه این ویژگی‌ها باعث می‌شوند کنار سرو غذا، لحظاتی به‌یادماندنی را در این رستوران سپری کنید و از غذا خوردن بیش‌ترین لذت را ببرید.

رستوران باغ زیتون مشهد

رستوران باغ زیتون یکی از بهترین نمونه‌های فست فود مشهد محسوب می‌شود. این رستوران دارای دو شعبه در مشهد است؛ شعبه اول در بلوار ملک آباد و شعبه دوم مشهد، سجاد، بهار 10، خیابان 10/3 قرار دارند. در این دو رستوران فضای بسیار شیک و زیبایی به‌چشم می‌خورد که در آن‌ها غذاهای بسیار با کیفیتی طبخ می‌شود. یکی از ویژگی‌های این رستوران‌ها رفتار پرسنل آن‌ها است. کارکنان این دو رستوران کاملا محترمانه با شما صحبت و همه نیازهای شما را درصورت امکان برطرف می‌کنند.

همچنین این دو شعبه به‌دلیل رفتار کارکنانش درمیان گردشگران بسیار محبوب هستند. در این رستوران توضیح کامل درمورد مواد اولیه غذاها  روی هر میزی نوشته شده است تا شما بتوانید با انتخابی دقیق غذا خود را سفارش دهید و نیازی نباشد کسی مواد اولیه آن غذا را برای شما معرفی کند. همچنین این رستوران علاوه‌بر فست‌فود و غذاهای دیگری که دارد، منوی غذایی بسیار متنوع و خوب برای گیاه خواران آماده کرده تا این دسته از افراد نیز سفری بدون دغدغه داشته باشند.

بهترین رستوران های سنتی مشهد

رستوران سنتی اهورا مشهد

رستوران سنتی اهورا در فلکه برق، نبش فدائیان اسلام سه واقع شده است. این رستوران  خدمات بسیار متنوع و خوبی مانند لژ خانوادگی، صبحانه، نهار، شام و میان وعده‌های مختلف ارائه می‌کند. همچنین این رستوران نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد که ویژگی بسیار مهمی محسوب می‌شود. شما می‌توانید پس از زیارت حرم مطهر امام رضا فقط با 10 دقیقه پیاده‌روی به رستوران سنتی اهورا برسید. این رستوران غذاهای بسیار خوشمزه و متنوع دارد که با بهترین مواد اولیه پخته می‌شود و همچنین می‌توانید در رستوران چای و نبات و نوشیدنی‌های سرد و گرم دیگری سرو کنید.

رستوران بزرگمهر مشهد

یکی دیگر از رستوران های مشهد ، رستوران بزرگمهر است. این رستوران بهترین فست فود مشهد را دارد و تبحر خاصی در درست کردن کنتاکی از خود نشان می‌دهد. رستوران بزرگمهر مشهد فضای بسیار بزرگ و شیکی دارد. همین دلیل باعث شده است تورهای گردشگری، خانواده‌ها و دورهمی‌های دوستانه‌ای که گردشگران یا مردم شهر دارند، در این رستوران برگذار کنند. این مکان در فضای چشم‌نواز و بزرگش کنتاکی‌های خوشمزه و متفاوتی سرو می‌کند.

دلیل متفاوت بودن آن در طرز تهیه و سس مخصوصش است. به همین سبب درمیان کسانی که این غذا را در رستوران بزرگمهر سرو کرده‌اند، بسیار محبوب است. همه این ویژگی‌ها دست به دست هم داده‌اند تا این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های فست فودی مشهد تبدیل کنند. همچنین شما می‌توانید به‌صورت آنلاین یا تلفنی غذای خود را سفارش دهید تا با پیک در سریع‌ترین زمان به دستتان برسانند.