رپورتاژ آگهی

انواع جراحی لاغری برای قسمت‌های مختلف بدن وجود دارد که هر یک به روش‌های مختلفی انجام می شوند. این روش‌های مختلف عبارت‌اند از بالون، بای پس اسلیو معده و لاپاراسکوپی. اگر از چاقی مفرط رنج می برید و به دنبال بهترین دکتر جراحی لاغری هستید، جراحی لاغری با دکتر شهریار عزیزی را به شما پیشنهاد می دهیم. در این مقاله با انواع جراحی لاغری و رزومه دکتر شهریار عزیزی بیشتر آشنا خواهید شد.

جراحی لاغری را با دکتر شهریار عزیزی تجربه کنید

انواع جراحی لاغری

امروزه جراحی های لاغری بسیاری رایج شده‌اند که هر یک برای شرایط خاصی مناسب‌اند. تشخیص مناسب بودن این روش‌ها را به جراح متخصص خود بسپارید. با روش‌های جراحی لاغری آشنا هستید؟ آیا از شرایط آن ها مطلعید؟ اگر نه، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اسلیو معده گاسترکتومی

حتما نام جراحی لاغری به روش اسلیو معده را زیاد شنیده‌اید؛ اما این روش چگونه موجب لاغری فرد می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در این روش، حدودا 80 در صد از معده بیمار برش خورده و معده تنگ می شود. حذف هورمون گرلین نیز در کم شدن اشتها بسیار تاثیرگذار است. بعد از جراحی زمانی که بیمار غذا می خورد، این غذا از دهان وارد مری و سپس وارد معده و اثنی عشر می شود. در روش اسلیو معده فقط مسیر عبور غذا از معده تنگ شده و در واقع ظرفیت معده کاهش می یابد و هیچ‌کدام از مراحل هضم حذف نمی شوند.

پلیسه زدن معده

آیا به دنبال ارزان‌ترین روش جراحی هستید؟ شاید بهتر باشد به سراغ پلیسه زدن معده بروید. شاید برایتان جالب باشد که این روش با نام پلیکیشن در ایران ابداع شده و یکی از ارزان‌ترین روش های جراحی لاغری محسوب می شود؛ چرا که در این روش از هیچ ابزار خاصی استفاده نمی شود فقط معده بیمار پلیسه زده و کوچک می شود.

جراحی لاغری را با دکتر شهریار عزیزی تجربه کنید

لاپاراسکوپی

لاپاراسکوپی، عملی غیرتهاجمی است که بدون خونریزی و درد بسیار انجام می شود. از این روش بیشتر برای جراحی بیماری زنان و کیسه صفرا بیشتر استفاده می شود؛ اما برای جراحی های روده، کبد، جراحی لاغری و غیره نیز کاربردی است. در این روش برش های کوچکی دور ناف بیمار زده می شود لوله نازک لاپاراسکوپ به داخل بدن فرستاده شده و پزشک با کمک دوربین های متصل به سر این لوله ها می تواند وضعیت داخلی را مشاهده نماید. در این نوع جراحی ممکن است نیازی به بی‌هوشی کامل نباشد و فقط بی‌حسی موضعی کفایت کند. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید، توصیه می کنیم به سایت دکتر شهریار عزیزی مراجعه نمایید.

عمل بای پس معده

عمل بای پس معده را به دو صورت باز و روش لاپاراسکوپی انجام می دهند. انجام این عمل به‌صورت لاپاراسکوپی امروزه طرفداران بیشتری دارد چرا که غیرتهاجمی و دارای عوارض کمتری است؛ اما در عمل با پس معده دقیقا چه اتفاقی می افتد؟ در این روش بعد از بی‌هوشی کامل، معده بیمار به دو قسمت بزرگ و کوچک تقسیم‌شده و بخش بزرگ به همراه ابتدای روده از مسیر هضم غذا حذف می شوند. به‌این‌ترتیب، غذا وارد قسمت کوچک شده و بلافاصله وارد روده می شود با حذف هورمون های گرسنگی، اشتهای بیمار کمتر و مسیر هضم سریع طی شده و درواقع بیشتر غذا مجالی برای هضم کامل نخواهد داشت. معده بیمار بعد از جراحی تنها برای 28 گرم غذا جا دارد.

در جراحی لاغری به روش بای پس معده حدود 280 سانتی‌متر از روده نیز برداشته می شود. لازم به ذکر است که قسمت بزرگ معده و این قسمت از روده از بدن حذف نمی شوند تنها از مسیر هضم غذا حذف شده و دخالتی در این فرآیند ندارند.

جراحی لاغری را با دکتر شهریار عزیزی تجربه کنید

آیا جراحی لاغری برای همه مناسب است؟

بهترین جراح لاغری جراحی است که قبل از هر چیز، وضعیت بیمار را از هر لحاظ بررسی کند. بیماری مستد جراحی است که سابقه اعتیاد، بیماری قلبی و ریوی نداشته باشد. بسیاری از پزشکان از قبول جراحی لاغری بر روی کسانی که دارای سابقه افسردگی یا روان‌پریشی باشند، خودداری می کنند. بیماران سایکوز نیز موارد مناسبی برای جراحی لاغری نیستند. در کل بررسی‌ها قبل از عمل بسیار مهم بوده و احتمالا تا یک ماه نیز طول بکشد، بنابراین، اگر جراح شما عمل را عقب می اندازد و جلسات مشاوره اولیه را باحوصله و وسواس زیادی اجرا می کند، این نشانگر حرفه ای بودن و مسئولیت‌پذیری جراح است. قبل از جراحی لاغری با دکتر شهریار عزیزی حس مسئولیت‌پذیری و حرفه‌ای بودن ایشان را کاملا احساس خواهید کرد. نتایج بسیار رضایت‌بخش بعد از عمل نیز بر این ادعا صحه می گذارد.

بهترین متخصص جراحی لاغری

جراحی لاغری عمل حساس و هزینه بری است پیشنهاد می کنیم قبل از مراجعه به نزد جراح کاملا در مورد سوابق و تخصص او تحقیق کنید. بهترین جراح لاغری کسی است که عجله‌ای برای جراحی بیمار نداشته و تمام مراحل قبل از عمل را به باحوصله و دقت زیاد طی کند. به همین دلیل است که جراحی لاغری با دکتر شهریار عزیزی را با شما پیشنهاد می دهیم. در سایت تخصصی ایشان، می توانید با سوابق تحصیلی دکتر شهریار عزیزی و تخصص ایشان بیشتر آشنا شوید.

جراحی لاغری را با دکتر شهریار عزیزی تجربه کنید

جمع بندی

اگر مقاله حاضر را خوانده باشید، حال به خوبی می دانید که جراحی لاغری انواع مختلفی داشته و هر یک برای بیماران خاصی مناسب‌تر است. چرا جراحی لاغری با دکتر شهریار عزیزی را پیشنهاد می کنیم؟ دکتر شهریار عزیزی متخصص جراحی لاغری به روش های لاپاراسکوپی، بای پس معده، اسلیو معده (در کل روش‌های باریاتریک) هستند. سوابق بسیار درخشان تحصیلی‌ ایشان را می توانید در سایت ایشان (drshahriarazizi.com) مطالعه نمایید.