Failed to connect to graph.facebook.com port 443: Connection refused

خبرنـامه ایمیلی

جـا نمانیـد ...! اگر هنوز در خبرنـامه ایمیلی مـا عضو نشده‌اید،
همین حـالا ثبت نام کنید.
افزایـش وزن

چگونه صورت لاغرمان را چاق کنیم؟

چگونه صورت لاغرمان را چاق کنیم؟

اگر هنگامی که خودتان را در آینه می‌بینید، آرزو می‌کنید تا کمی صورتتان پر تر بود، احتمالا اولین جایی که به فکرتان می‌رسد بروید، مطب دکتر است. پزشک‌ها هم برای شما جواز افزایش وزن را صادر می‌کنند، اما خواهشا سرتان را پایین نیندازید و به منظور چاق شدن، صاف به یک مغازه‌ی دونات فروشی نروید!

این شدنی است که در محدوده‌ی صورتتان افزایش وزن داشته باشید – البته هیچ تضمینی هم وجود ندارد که صورتتان اولین جایی باشد که فربه می‌شود – اما این فرایند، نباید بهانه‌ای شود که به سراغ دستورهای غذایی ناسالم بروید. در عوض، اصلاحاتی در برنامه‌ی غذایی و ورزشی‌تان، شما را به مسیر صحیحی هدایت خواهد کرد.

افزایش وزن و کالری

انتخاب عضوی از بدنتان برای کاهش یا افزایش وزن موضعی، غیر ممکن است. هرگونه نوسان در وزن بدن شما، با مقدار مازاد یا کمبود کالری که دریافت می‌کنید مرتبط است. اگر دوست دارید وزنتان زیاد شود، باید نسبت به کالری که می‌سوزانید، مقدار بیشتری انرژی دریافت کنید. اما یادتان باشد که به طور خاص، صورتتان افزایش وزن نخواهد داشت، اما افزایش وزن کلی که به تدریج به دست می‌آورید، صورت پر تری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

مطلب مرتبط:  چگونه هورمون لپتین را به خدمت بگیرید؟

غذاهای سرشار از کالری

اگرچه زمانی که صحبت از افزایش وزن است همیشه باید گوش به فرمان دکترتان باشید، یکی از روش‌های ساده برای قرار دادن بدنتان در وضعیت کالری مازاد، این است که مصرف غذاهای سرشار از کالری‌تان را افزایش دهید. البته هنگامی که مصرف کالری‌تان را زیاد می‌کنید، باید بر خلاف غذاهایی که مغذی نیستند، مانند فست فودها، روی غذاهایی تمرکز کنید که از نظر مواد مغذی نیز غنی هستند. چند نمونه از این نوع مواد غذایی شامل آجیل‌ها، دانه‌ها، آووکادو، ماست، و میوه‌های تازه مانند موز هستند.

برنامه ورزشی

کاهش میزان ورزش شما، کمک خواهد کرد تا دریافت کالری مازادتان افزایش یابد، البته ورزش را کنار نگذارید، مگر اینکه پزشکتان دستور دهد. میانگین ورزش هوازی مورد نیاز برای بزرگسالان، ۱۵۰ دقیقه در هفته است. از طریق ورزش‌های ساده همچون پیاده روی، طوری برنامه ریزی کنید که به این هدف نائل شوید. اما اگر به میزان قابل توجهی بیشتر از این مقدار ورزش می‌کنید، احتمالا از توانایی شما برای رسیدن به کالری مازاد کاسته می‌شود. پس، کمش کنید.

مطلب مرتبط:  چگونه پوست را دوباره جوان کنید؟

فرایند آهسته

انتظار نداشته باشید که بلافاصله پس از اعمال تغییرات در برنامه‌ی غذایی و ورزشی‌تان شاهد تغییر شکل صورتتان باشید. اگر خودتان را در وضعیت مصرف کالری مازاد به مقدار ۵۰۰ کالری در روز قرار دادید، طبیعتا باید هفته‌ای نیم کیلوگرم وزن اضافه کنید.

این مقدار افزایش وزنی که پیدا خواهید کرد، در سراسر بدن شما پخش می‌شود. بنابراین احتمالا هفته‌ها یا ماه‌ها طول خواهد کشید تا تغییری در صورتتان ملاحظه کنید. فراموش نکنید که مرتبا با پزشک خود در ارتباط باشید، تا از سلامت روند افزایش وزنتان مطمئن شوید و با خیالی آسوده به سمت هدفتان پیش بروید.

۲۵ دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

  • 1 ماساژ صورت. روزی بیست دقیقه.
    مثل این که لپ بچه رو میکشید. فقط یکم محکم تر. دو ثانیه دو ثانیه بگیرید احساس درد کردید رها کنید. از آب گرم یا حوله گرم استفاده کنید بهتر جواب میده
    2-خوردن مداوم آب یا نوشیدنی مفید در طول روز. مداوم. حجم کم. ولی مداوم.
    3- عدم خوردن فستوفود ها تا حد ممکن. خوردن غذاهای مفید. سفیده تخم مرغ آب پز. سیب زمینی آب پز. خوردن سیب و آب سیب.
    4- خواب کافی و مناسب. از 11 شب تا 3 صبح بیدار نباشید.
    5- از همه مهمتر خوردن ارده با شیره انگور یا خرما که کمتر از 4 روز تاثیرشو میبینید. باهم مخلوط کنید و با قاشق بعنوان میان وعده روز میل کنید. سه الی4 قاشق ارده
    دو قاشق شیره.

  • این روشها ممکنه به پر شدن صورت برسه اما 100 % نیست. تنها راه پر شدن صورت فقط خوردن چربی و امگا هست.
    روزی یک کپسول روغن ماهی+روزی یک بسته مغز 3تخمه+دو عدد مغز گردو +یک روز درمیان دوتا نمیرو+یک روز درمیان مصرف دو ویتامین E یکیشو میخورید و یکیشو صورتتونو ماساژ میدید باهاش. خیلی زود نتیجشو میبینید.

  • سلامی به گرمیه صورته زیبایتان
    سیب زمینی پخته روزی یک دونه صبحا در چاق شدنه صورت مفیده
    ولی یک روشه دیگر که در ان هم از سیب زمینی پخته شده برایه چاق کردنه صورت استفاده میشه ماسکه سیب زمینیه
    سیب زمینی پخته را رنده کرده و در ان ماسته پر چرب و یک قاشق گلاب وروغنه زیتون ریخته و به صورته ماسک رویه صورتت به مدته 45 دقیقه تا یک 1 ساعت قرار بدید میتوان از شیر هم جایه ماست استفاده کرد
    2 سیب را پخته هر شب قبله خواب یک دونه سیبه پخته نوشه جان کنید تا صورتی پر داشته باشید

  • هیچ چیزمثل ماساژصورت وورزش صورت زودجواب نمیده البته سیب زمینی هم خوبه ماسک ماست وخیارهم بعدورزش صورت معجزه میکنه توچندروز

  • ۷ راه ساده برای چاقی صورت ( یا پر شدن صورت )
    (براي دوستاني كه در خواست راه حل هايي براي چاقي داشتند)
    ۱) باید با خواص معجزه بخش سیب زمینی بیشتر آشنا شویم زیرا سیب زمینی پخته شده و یا آپیز شده در چاقی صورت بسیار تاثیر دارد در حالی که در چاق شدن اندام تاثیرش نسبت به مواد غذاهای دیگری که حاوی نشاسته می باشند بسیار کم تر می باشد.
    ۲)در طول روز حتما از مایعات زیادی بنوشید از جمله نوشیدن زیاد آب و سایر آب میوه که شاید بهترین و کم هزینه ترین راه هم برای لطافت بخشیدن به پوست و چاقی صورت می باشد.
    ۳)از مواد قندی که حاوی قند طبیعی نیز می باشند می توان برای چاقی صورت بهره گرفت همانند شیری خرما و شیره انگور که در تپل شدن صورت می تواند به شما بسیار کمک کند.
    ۴) از مواد غذایی که کربوهیدرات بالایی دارند استفاده کنید همانند: آب هویچ به همراه آب نارگیل و شکر که بهترین زمان مصرف این نوشیدنی ها صبح می باشد.
    ۵)از خوردن گوجه فرنگی،کلم،کاهو،خیار غافل نشوید
    ۶)در صبحانه خود همیشه عسل مصرف کنید زیرا شیرینی عسل با تحریک ترشح هورمون بتاآندروفین، نشاط‌ آور است.صرف عسل صبح‌ها مناسب‌تر است و همراه شیر یا داخل چای یا همراه مقدار اندکی خامه یا کره بسیار خوب است؛ البته اگر اضافه وزن ندارید.
    ۷)غذاهای دریایی می تواند در چاقی صورت بسیار کمک کند، غذاهای دریایی را بسیاری از دکتر های تغذیه از لحاظ علمی برای چاقی صورت تایید کرده اند و می تواند گزینه خوبی برای رسیدن شما به هدف اصلیتان که چاقی و پر شدن صورت هست،می باشد.

  • جسارتا باید بگم که این مقاله اصلا مفید نبود . چرا که آدمی که صورت باریکی داره با خوندنش هیچ برنامه عملی و راهگشایی جلو روش نمیبینه