ذخیره سازی کربوهیدرات

ورزشکاران حرفه‌ای قبل از مسابقات، برای اینکه تحمل و استقامت خود را بالا ببرند، نیاز دارند تا ذخیره کربوهیدرات و گلیکوژن در بدنشان را افزایش دهند. نیکول استیونسون، یکی از سریع‌ترین دوندگان ماراتون کانادا نکاتی را برای افزایش ذخیره کربوهیدرات پیشنهاد می‌دهد:

  • یکبار مصرف کربوهیدراتتان را بالا ببرید تا ببینید بدنتان چگونه واکنش می‌دهد.
  • مصرف کربوهیدرات را دو روز پیش از مسابقه بالا ببرید.
  • در روز مسابقه هیچگونه غذای فیبر دار مصرف نکنید.
  • مطمئن شوید همه‌ی غذاهایی که خورده‌اید پیش از مسابقه به خوبی هضم شود.

از دست ندهید...

نظر شما چیست؟

* آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.