بهترین صبحانه برای کاهش وزن

هنگامی که برای کاهش وزن تلاش می‌کنید، صبحانه برایتان تبدیل به یک وعده ی غذایی خیلی مهم می‌شود! در این مقاله ما به چند ایده برتر صبحانه برای کاهش وزن نگاهی می‌اندازیم. هنگامی که شما می‌خواهید صبحانه ای که دوست سلامتی و زیبایی اندام شماست تهیه کنید، چیزهایی هست که باید در نظر داشته باشید.

۱- در این وعده چقدر کالری وجود دارد؟

۲- این وعده برای مدت زمان زیاد یا کم من را سیر نگاه خواهد داشت؟

۳- آیا این صبحانه سالم است؟

۴- آیا این صبحانه سطح انرژی مرا بالا می‌برد؟

۵- این صبحانه چقدر چرب است و چه نوع چربی دارد؟

هنگامی که به همه ی این موارد فکر کردید، قادر خواهید بود صبحانه ای را برای خودتان آماده کنید که هم برای سلامتی و هم برای دور کمرتان مفید باشد! اگرچه من به خوردنی‌های متعددی علاقه دارم، اما قویاً بر این باورم که صبحانه هایی که شامل میوه‌ها بشوند بهترین صبحانه هستند. میوه‌ها غذایی از طبیعت هستند که انسان‌ها به خوردن آن‌ها روی آوردند. دستگاه گوارش ما، کاملاً برای میوه‌ها طراحی شده است. میوه‌ها اغلب ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن ما را تأمین می کنند.

بهترین مورد درباره‌ی میوه ها این است که در عین اینکه فوق‌العاده سالم و مقوی هستند، چاق هم نمی‌کنند. شما می‌توانید هر چقدر که دوست دارید میوه نوش جان کنید و نگران کالری هایش نباشید، چرا که فروکتوز عاملی طبیعی است و تأثیر بسیار کمی بر روی ذخیره‌ی چربی دارد. می‌دانم که خیلی از شما احتمالاً با این ایده مخالف هستید، اما برای این ادعا مدرکی هم هست! آیا تا به حال فرد چاقی را دیده‌اید که برنامه‌ی غذایی اش بر مبنای انواع میوه‌ها باشد؟

سالاد میوه را به عنوان صبحانه تست کنید!

7 نظر ارسال شده است

  1. farhad

    dorod bar shoma
    besyar aly bud mersi
    faghat ye soal dashtam…
    che mivehaei vase sobhane nashta khube!?
    mamnon misham rahnemaei konid

    1. مجله تناسب اندام

      سلام فرهاد عزیز،
      می‌توانید هر روز صبح میوه‌های مختلفی را امتحان کنید. اگر معده حساسی دارید پیشنهاد می‌کنیم که سراغ مرکبات نروید. میوه‌های کربوهیدراتی مانند موز و سیب، از آنجایی که انرژی بیشتری دارند انتخاب‌های مناسب‌تری برای شروع صبحتان هستند.

      1. farhad

        dorod bar shoma
        besyar aly bod
        mamnonam mersi
        oghat be kam

  2. خودم

    من دو ماهه صبحانه ميوه مي خورم
    اولش خيلي بي ميل بودم
    الان به عشق ميوه خوردن از خواب بلند مي شم
    تا ساعت 2 بعد از ظهر هم احساس گرسنگي نمي كنم!

  3. مريم

    من تقريبا يك هفته است كه اينو امتحان ميكنم و واقعا لذت ميبرم.بجاي نيمرو و كره مربا و پنير ليقوان يه انارو دون ميكنم و توش تكه هاي كوچيك سيب يا پره هاي پرتقال يا نارنگي يا كيوي خورد ميكنم و ميارم سر كار و وقت صبحانه ميخورم.خيلي عالي و انرزي بخشه

    1. مجله تناسب اندام

      چقدر عالی :)
      از اینکه تجربه‌ی خودتون رو اینجا به اشتراک گذاشتید ممنونیم مریم عزیز.

  4. سپیده زهرا

    حتما امتحان میکنم .با سیب شروع میکنم

نظر شما چیست؟

* آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.