مجله اینترنتی تناسب اندام بانوان و مردان تبلیغات



برای کاهش وزن این تابستان چه چیزهایی بخورید؟

یک رژیم غذایی پاک که سرشار از مواد غذایی کامل و طبیعی است، برای موفقیت در کاهش وزن ، ضروری می باشد. خوشبختانه بعضی از میوه ها و سبزیجات تابستانی مورد علاقه ما حاوی مواد مغذی هستند که به نفع ما عمل می کنند.

کاهش وزن با این ۱۰ ماده غذایی تابستانی

با این ۱۰ ماده غذایی، کاری کنید که بدنتان با حداکثر پتانسیل اش فعالیت کند. مبارزه با چربی هرگز خوشمزه نبوده است.

تمشک

تمشک حاوی آنتوسیانین فلاونوئید است که به بدن شما کمک می کند آدیپونکتین تولید کند، هورمونی که با سطح گلوکز پایین تر، مهار هوس های غذایی و افزایش سوخت و ساز مرتبط است. تمشک های تازه و یخ زده، یک منبع عالی از فیبر هستند. فیبر، یک ماده غذایی ضروری است که هضم را بهبود می بخشد و به مقابله با نفخ کمک می کند. یک فنجان تمشک، ۸ گرم فیبر دارد.

زغال اخته

زغال اخته ها فقط یک خوردنی خوشمزه برای شما نیستند. تحقیقی از دانشگاه میشیگان دریافت که یک رژیم غذایی غنی از زغال اخته ممکن است روشی که بدن شما قند را برای تولید انرژی، ذخیره و فراوری می کند، تغییر داده و به نوبه خود، چربی شکم را کاهش دهد. برای کمک به اهداف کاهش وزنتان، از این میوه های زیبای آبی رنگ در فصل خودشان به عنوان میان وعده استفاده کنید.

هندوانه

هندوانه، ۹۲ درصد آب است و خوردن آن در یک روز داغ باعث می شود احساس عالی پیدا کنید و به شما کمک می کند با نفخ آزار دهنده ای که می تواند به خاطر کم آبی ایجاد شود، مقابله کنید. این خوردنی بسیار طراوت دهنده، هوس خوردن دسرهای سنگین را فرو می نشاند و خوردن آن به جای یک تکه برونی یا کیک، مقدار زیادی کالری برای شما ذخیره خواهد کرد.

آناناس

آناناس، سرشار از آنزیم بروملین است که به تجزیه پروتئین و راحت کردن عمل هضم کمک می کند. حمایت کردن از سیستم گوارشی شما، از تمام اهداف کاهش وزنتان پشتیبانی خواهد کرد و در عین حال با نفح مزاحم نیز مقابله می کند.

آکائی

دکتر نیکلاس پریکن، از آکائی به عنوان ابرغذا، یاد می کند. این توت گرمسیری، درست مانند تمشک، آنتوسیانین بسیار زیادی دارد که به بدن کمک می کند آدیپونکتین (هورمونی که متابولیسم شما را افزایش می دهد. ) تولید کند. آکائی همچنین سرشار از چربی های سالم و فیبر نیز می باشد که به گفته دکتر پریکن، سلامت دستگاه گوارش و سیستم قلبی-عروقی را بهبود می بخشد.

انبه

هنگامی که آنها را در سالاد یا سالسا می ریزید، بسیار خوشمزه می شوند اما خوشبختانه احتمالا ارتباطی بین مصرف انبه وکاهش قند خون در بزرگسالان چاق وجود دارد( به علت محتوای فیبر و ترکیبات طبیعی موجود در انبه) هنگامی که قند خون شما متعادل باشد، بدنتان قادر خواهد بود هورمون ها را تنظیم کرده و راحت تر چربی بسوزاند.

خیار

از آنجا که خیارها از ۹۵ درصد آب تشکیل شده اند، یک خاصیت ادرار آور طبیعی دارند که به بدن شما کمک می کند احتباس آب را کاهش داده و با نفخ مقابله کند.

بادمجان

بادمجان ها یکی از اعضای خانواده تاجریزی هستند که شاخص قند خون پایینی دارند، کم کالری و کم کربوهیدرات هستند و سرشار از مواد مغذی ضروری می باشند.

کلم

خوردن کلم غنی از آب و مواد معدنی به طور منظم، به بدن شما کمک می کند مایع اضافی و وزن آب را تخلیه کند و شما زودتر در باشگاه به نتایج مورد نظرتان می رسید. سالاد کلم، یک جزء اصلی در باربکیوهای تابستانی است اما سالادهای سرشار از مایونز می توانند در پشرفت روند کاهش وزن شما اختلال ایجاد کنند.

کدو سبز

کدو سبز همه کاره، سرشار از فیبر و کم کالری است و در انواع سالاد از آن استفاده می شود اما می تواند به شما کمک کند که کالری و کربوهیدارت را به مقدار زیادی کاهش دهید. برای سبک کردن غذای راحت مورد علاقه تان، به جای نودل معمولی از رشته های کدو سبز (کدو سبز مارپیچی) استفاده کنید.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید