خبرنـامه ایمیلی

جـا نمانیـد ...! اگر هنوز در خبرنـامه ایمیلی مـا عضو نشده‌اید،
همین حـالا ثبت نام کنید.
تناسب اندام

۴ نکته جدید در باب دویدن

دویدن

شما ممکن است اطلاعات مختلفی راجع به دویدن از منابع مختلف کسب کنید. ولی ما در جستجوهایمان برای یافتن روش‌های نوین این ورزش ساده، به چهار روش رسیدیم تا گام‌هایتان را هوشمندانه‌تر بردارید. حیوانات و کودکان به طور غریضی راه می‌روند. پس نکاتی را می‌توان از آن‌ها آموخت…

کودکان نوپا

کودکان نوپا همیشه سعی می‌کنند بر روی سینه پاهایشان راه بروند. دکتر پیتر لارسون می‌گوید بعد از هربار دویدن ۲ دقیقه با پای برهنه بدوید. این کار باعث می‌شود بعد از مدتی، به طور ناخودآگاه، برای گام برداشتن راحت‌تر بر روی زمین سخت، بر روی سینه پا راه بروید.

دویدن کوکوسان

کوکوسان روش خاصی برای دویدن دارد. دکتر جک دنیلز می‌گوید باید بتوانید در هر دقیقه حداقل ۹۰ گام بردارید. تعداد گام‌هایتان را در یک دقیقه بشمارید، و سعی کنید که به این عدد برسید.

فارست گامپ

به احتمال زیاد این فیلم را دیده‌اید. فارست گامپ فقط می‌خواست کمی پیاده‌روی کند، ولی سرتاسر کشور را طی کرد. سعی کنید در هنگام دویدن به این توصیه‌ها عمل کنید:

  • هر هفته کمی بیشتر و کمی سریع‌تر قدم بردارید
  • مکان‌های جدید را برای پیاده‌روی انتخاب کنید
مطلب مرتبط:  کراس‌فیت چیست؟

گاومیش

گاومیش این موجودات غول‌آسا تاندون‌های بسیار قوی دارند و می‌توانند از روز حصارهای ۱ متری بپرند و اسب‌ها را در مسابقات استقامت شکست دهند. برایان کِلی یکی از پیشکسوتان ورزش دو می‌گوید هفته‌ای یک یا دو بار تمرین زیر را در ۳ ست و ۱۰ تکرار انجام دهید.

۱- پرش از روی مانع

۲- پرش جفت پا به طرفین

۳- پرش با یک پا

۲ دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید