مجله اینترنتی تناسب اندام بانوان و مردان تبلیغات




چگونگی بستن بند کفش برای حفاظت از قوزک پا

چرخیدن بیش از اندازه یا لغزیدن پا بسمت داخل، ممکن است قوزکهایتان را ضعیف کرده و شما را بیشتر مستعد پیچ خوردگی پا درحین دویدن یا راه رفتن کند. پوشیدن کفش‌هایی که محافظت صحیحی از قوزک دارند، مانند کفش‌های سبک high-top (نوعی کفش ورزشی ساق بلند) که قوزک را می‌پوشاند، می‌تواند به اصلاح این مشکل کمک کند، اما به جهت اینکه همیشه نمی‌توان کفش‌های ساق بلند پوشید، می‌توانید بند کفش‌هایتان را طوری ببندید که تا حدی از قوزکتان محافظت کند!

مرحله ۱

بند کفشتان را مثل معمول ببندید اما پیش از دو سوراخ آخر دست نگاه دارید. اگر بند کفشهای ورزشی را با دو سوراخ کنار هم در زبانه بالایی کفش می بندید، پیش از زبانه‌ی بالا بستن را تمام کنید.

مرحله ۲

بندها را ضربدری کرده و آنها را از زیر نخستین سوراخ رد کنید. بندها را بکشید و دیگر آنها را ضربدری نکنید.

مرحله ۳

هر بند را از رو از درون سوراخ دوم همان سمت رد کنید، بند سمت چپ را از سوراخ سمت چپ و بند راستی را از سوراخ راست عبور دهید. بند باید مثل دوخت بخیه بین دو سوراخ بنظر رسد.

مرحله ۴

انتهای بند راست را بگیرید و آن را از کوک سمت چپ عبور دهید. بند چپ را هم از کوک راست رد کنید. رد کردن بندها از داخل کوک‌ها کشش بیشتری اضافه می‌کند و کناره‌های کفش را بیشتر دور قوزکتان محکم می‌کند.

مرحله ۵

کفش را بپوشید و بندها را با توجه به میزان راحتی خود محکم کنید. یک گره با انتهای بندها بزنید.

مرحله ۶

با یک طرف بند که راحت ترید، حلقه‌ای بسازید. حلقه را بین انگشت شست و اشاره تان نگه دارید و سمت دیگر را دور حلقه بپیچید و اینکار را به کمک انگشت اشاره و شست انجام دهید.

مرحله ۷

وسط بند باقیمانده را بدرون فضای بین انگشت شست و اشاره‌تان وارد کرده و آن را برای کامل کردن گره محکم کنید. می‌توانید مدلی از بستن بند کفش برای حفاظت از قوزک پا را در فیلم زیر مشاهده نمایید:

اشتراک:


۳ دیدگاه

نظر خود را بیان کنید