خبرنـامه ایمیلی

جـا نمانیـد ...! اگر هنوز در خبرنـامه ایمیلی مـا عضو نشده‌اید،
همین حـالا ثبت نام کنید.
تناسب اندام

۹ ورزش مفرح که می‌توانید با بچه‌ها انجام دهید

یازی با بچه ها

فقط به این دلیل که مسئولیت بچه را به عهده ‌دارید، به این معنی نیست که نمی‌توانید تمرین کنید!

بچه‌ها دوست دارند احساس کنند که «کارهای بزرگسالی» انجام می‌دهند، پس شما می‌توانید آن‌ها را به پیوستن به تمرین­تان جلب نمایید. این‌ها چند مورد از بهترین ورزش‌ها برای انجام دادن با بچه‌ها هستند، پس هر دوی شما می‌توانید با کمی تمرین، آماده و متناسب شوید.

Push-Ups

شنای سوئدی

بچه‌های شما ممکن است شما را با قدرتشان شگفت ‌زده کنند! بچه‌ها اغلب می‌توانند شنای بیشتری نسبت به بزرگ‌ترها بزنند. آن‌ها برحسب توانایی‌شان می‌توانند با زانوها یا روی پاهایشان شنا بزنند. اگر فرم صحیح حرکت را ندارند نگران نباشید. آن‌ها بازهم در کنار شما تمرین خوبی خواهند داشت.

Squats

 

اسکات

برای تمرین پایین‌ تنه، بهتر از این نمی‌شود. اسکات بهترین حرکت برای ساختن عضلات چهار سر ران، همسترینگ، و عضلات سرینی است، و کمک می‌کند تا پایین کمر بچه‌تان را تقویت کنید. آن‌ها می‌توانند با وزن بدن اسکات بزنند و یا قوطی‌ها یا کیسه‌های برنج را نگه ‌دارند.

Planks

 

پلانک

این بهترین حرکت برای ساخت عضلات مرکز بدن است، که برای بچه‌های قوی و چابک ضروری است. ببینید آیا می‌توانند به ‌اندازه‌ی شما پلانک انجام دهند یا خیر، و با به چالش کشیدن آن‌ها برای نگه‌ داشتن تا حد امکان، آن را به یک بازی برای آن‌ها تبدیل کنید.

مطلب مرتبط:  ۶ تمرین مناسب برای تازه کارهای تمرین با وزنه

Crunches

کرانچ

این یک ورزش آسان است که تقریباً تمام بچه‌ها، صرفنظر از وضعیت فیزیکی شان، می‌توانند آن را انجام دهند. یاد گرفتن نحوه‌ی صحیح انجام کرانچ تقریباً نیازی به تلاش ندارد، و یک تمرین عالی برای مرکز بدن است. اما مطمئن شوید که دراز و نشست انجام ندهند، چون دراز و نشست می‌تواند برای آن‌ها سخت باشد.

Lunges

لانژ

این یک حرکت پایین ‌تنه‌ی عالی دیگر است، و شما نباید وقتی پسر یا دختر کوچکتان در کنارتان لانژ انجام می‌دهد، کمکی به‌ جز خنده کنید. این یک ورزش ساده است که هر بچه‌ای می‌تواند آن را انجام دهد. اگر چه ممکن است لازم باشد کمک کنید تا تعادلشان را حفظ کنند.

Burpees

حرکت بورپی

اگر بچه‌هایتان انرژی زیادی برای تمرین کردن دارند، این حرکتی است که آن‌ها را در کمترین زمان خسته می‌کند. شما می‌توانید حرکت بورپی پایه را بدون شنای سوئدی انجام دهید: اسکات، پریدن به عقب، پریدن به جلو، ایستادن، و پریدن به هوا. آن‌ها را وادار کنید تا چندین و چند بار این حرکات را انجام دهند، و آن‌ها برای یک چرت یا کمی آرامش و سکوت آماده خواهند بود.

Mountain Climbers

 

حرکت کوهنوردی

این حرکت را به یک مسابقه تبدیل کنید تا ببینید چه کسی می‌تواند «سریع‌تر از کوه بالا برود. » این یک تمرین عالی دیگر برای مرکز بدن و بالاتنه است که آن‌ها می‌توانند به سادگی انجام دهند، و یک تفریح کامل برای آن‌ها خواهد بود.

مطلب مرتبط:  نکات تناسب اندام برای پدر و مادرها

Gorilla Walk

راه رفتن گوریل

این یک حرکت فوق‌ العاده خوب برای عضلات مرکز بدن است، اما حرکتی است که آن‌ها را به خنده وا‌ می‌دارد. با این حرکت، آن‌ها مشت و پاهای خود را صاف روی زمین قرار می‌دهند، سپس هر پا و دست را با هم حرکت می‌دهند (پای راست و دست راست حرکت می‌کنند، سپس پای چپ و دست چپ حرکت می‌کنند.)

Gorilla Walk

کرال خرس

این یک حرکت فوق ‌العاده چالش ‌برانگیز برای مرکز بدن است که عضلات شکمی آن‌ها را به سوخت ‌و ساز وا‌ می‌دارد! بر روی دست‌ها و زانوها شروع کنند، سپس زانوهای خود را بالا بیاورند تا بر روی دست‌ها و پاهای خود راه بروند. این یک ورزش مفرح است که تمام بدن را به کار می‌گیرد.

بچه‌های کوچک، بهترین همراهان ورزشی هستند! شما مجبورید ورزش را برای آن‌ها جالب و مفرح کنید، اما می‌توانید آن‌ها را تشویق کنید تا در کنار شما تمرین کنند، در نتیجه می‌توانید در تمرین روزانه‌ی خود در خانه، متناسب و آماده شوید.

نظر دهید

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید