خبرنـامه ایمیلی

جـا نمانیـد ...! اگر هنوز در خبرنـامه ایمیلی مـا عضو نشده‌اید،
همین حـالا ثبت نام کنید.
تناسب اندام

۵ نکته برای تمرینات ورزشی در تابستان

۵ نکته برای تمرینات ورزشی در تابستان

تابستان، زمان مناسبی است برای شروع عادت‌های سالمی که تمام عمر با شما همراه باشند. تناسب اندام باید هیجان انگیز و سرگرم کننده باشد تا شما علاقه‌تان را از دست ندهید و قبل از رسیدن به نتایج مورد نظرتان، دست از تلاش نکشید.

در این مطلب ۵ نکته که در طول سالها با شاگردانم در میان گذاشته‌ام تا انتخابهای سالم را وارد زندگی روزمره‌شان کنند، را برای شما آورده‌ام. این عادت‌های کوچک، جمع می‌شوند و قبل از اینکه متوجه شوید، زندگی و احساس فوق العاده‌ای به شما خواهد داد.

۱. آب بیشتری بنوشید

نوشیدن مقدار زیادی آب، مهم است. مخصوصا در تابستان که احتمال کم آبی شما بیشتر است و در طول تمرینات، بیشتر عرق می‌کنید. من دوست دارم کمی میوه یا آبمیوه هم به آب اضافه کنم تا بدون افزودن کالری نوشیدنی‌های دیگر، آب ساده را خوشمزه‌تر کنم. کافیست میوه‌های تازه‌ی مورد علاقه‌تان را تکه تکه کنید و آن را به آب خود اضافه کنید!

مطلب مرتبط:  ۸ توصیه برای بهبود وعده‌ی قبل از تمرین

۲. برای تمریناتتان یک همراه پیدا کنید

بعضی از تمرینات مورد علاقه‌ی دوست من شامل دوچرخه سواری، کلاس‌های رقص در فضای باز، قایقرانی و البته پیاده روی است که به یک پیک نیک سالم هم پایان می‌پذرید. شما می‌توانید با یک دوست، روز زیبایی در خارج از خانه سپری کنید. به طوری که حتی متوجه نخواهید شد چه تمرینات جالبی انجام داده‌اید.

۳. در صبح تمرین کنید

یک راه بسیار خوب برای شروع پر انرژی صبحتان این است که صبح‌ها ورزش کنید. بعلاوه می‌توانید از آفتاب شدید تابستان هم اجتناب کنید. اگر با بیدار شدن از خواب و رفتن به باشگاه مشکل دارید، سعی کنید که یک یادداشت انگیزشی روی کفش ورزشی‌تان بگذارید و آن را کنار تختتان قرار دهید. وقتی که به این روند عادت کنید، می‌توانید در پاییز و زمستان هم به برنامه‌تان پایبند باشید و همان روند را ادامه دهید.

۴. تمرینات ورزشی آنلاین را امتحان کنید

تمرینات آنلاین، یکی از بهترین راه‌ها برای ورزش کردن، بدون هیچ عذر و بهانه‌ای است! شما فقط به لپ تاپ و یک اتصال اینترنت نیاز دارید، و سپس انبوهی از ویدئوهای تمرینی که در اینترنت موجود است. اگر محیط خنک و دارای دستگاه تهویه را ترجیح می‌دهید، می‌توانید در داخل خانه تمرین کنید و اگر هوای تازه و نور خورشید را دوست دارید، درفضای باز تمرین کنید.

۵. قبل از ورزش، تجدید نیرو کنید

من همیشه به مراجعینم می‌گویم که حداقل ۹۰ دقیقه قبل از تمرین، یک وعده‌ی غذایی کوچک یا میان وعده بخورند تا بهترین میزان انرژی را داشته باشند. این مسئله زمانی که بدنتان در گرما سخت‌تر کار می‌کند، مهمتر است. بسته‌های میان وعده‌ی کوچک حاوی کره‌ی بادام زمینی، یک راه مناسب برای تقویت شما قبل از تمرین است.

من تشویقتان می‌کنم که این نکات را به همراه یک رژیم غذایی متعادل و داشتن حداقل ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی در روز، امتحان کنید. این فعالیت می‌تواند شنا، موج سواری، دویدن یا هر ورزش تابستانی دیگری که مورد علاقه‌ی شماست باشد. همیشه مطمئن باشید که در حال به چالش کشیدن خودتان هستید و از این روند لذت می برید.

۱ دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید