مجله اینترنتی تناسب اندام بانوان و مردان تبلیغات



چگونه جلو بازوی بزرگی داشته باشیم؟

۵ راه ساده برای ساختن جلوبازوی بزرگ‌تر
(7 رای, میانگین: 3٫43 از 5)
نمایش 1 از 6

جلو بازوی بزرگتر,۵ راه ساده برای ساختن جلوبازوی بزرگ‌تر

آیا خواهان جلو بازوهایی بزرگ‌تر و بهتر هستید؟ پس آنقدر جلو بازو هالتر بزنید تا از پا در بیایید! هه، کاش فقط به همین سادگی بود. البته بنظر برخی از متخصصان خود ساخته‌ی بدنسازی بعضی وقت‌ها همین کار هم جواب می‌دهد! اما ما اینجا در مجله تناسب اندام، روی حساب و کتاب پیش می‌رویم و با رویکرد علمی ورزش می‌کنیم، بنابراین از تمام پتانسیلمان برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود بهره خواهیم برد.

در لیست اندامی که پسرها دوست دارند ورزیده و عضلانی باشد، یکی از بالاترین اولویت‌ها از آن جلو بازو است. اما تمرین بی هدف، دقیقا به همان شکل که بنظر می‌رسد بی فایده است. با بکار گرفتن این پنج استراتژی در روتین تمریناتتان، شاهد بهبود اندازه و کیفیت عضلات جلو بازوتان خواهید بود.

به اشتراک بگذارید: تلگرام گوگل پلاس لینکدین


10 دیدگاه

  1. سلام
    من 14سالمه و دوتا دمبل ده کیلویی دارم و برنامم هم
    کول3ست15تایی با دمبل
    پشت بازو 3ست بیست تایی با دو دست یک دمبل رو میگیرم در پست بازو
    جلو بازو3ست12تایی
    رون پا 1ست 40تایی
    دوباره جلو بازو 4ست 10تایی
    سینه با دمبل 6ست9تایی
    جلو بازو 4ست 15تایی
    ساق پا 2ست 50تایی
    حرکت شنا 30تا شنا
    60تا دراز نشست بعد دوچرخه بعد انواع مختفی از دراز و نشست
    دوباره پشت بازو ،جلو بازو و در آخر
    ساعد دست 4ست20تایی همگی مراحل هم با دمبل که نوشتم بالا
    خیلی ممنون

  2. سلام.من سوالم چیز دیگه ای هست ببخشید پپتیدcjc برای آب زیر پوست شکم و پهلو تزریق بشه چجوریه؟دکترم گفته البته تزریقش کنم…….عوارض داره بزنم؟

  3. سلام
    من ۹ ماهه که برنامم اینطوره
    رؤز اول
    پرس سینه بادمبل ١٢*٣
    پرس بالاسینه بادمبل١٠*٣
    پرؤانه١٢*٣
    پرس زیرسینه بادمبل١٠*٣
    رؤزدوم
    فیله١٢*٣
    اسکات١٠*۴
    برس با١٢*٣
    پشت ران١٠*٣
    لیفت پشت ران ١٠*٣
    فقط همین باسنم خیلی خوب شده باسینه ام
    ؤراضیم ایا خوبه برنامم
    برا استرحت هرعضله۴٨ساعت خوبه اینطور
    ممنون ازسایت خوبتون

  4. سلام ممنون از راهنماییتون ولی شما تعداد ست ها و تکرار ها رو ننوشتید اگر بنویسید ممنون میشم

    • سلام شعیب عزیز، اگر هدفتان عضله سازی است، ۳ ست ۱۰ تا ۱۲ تایی انجام دهید. البته این تعداد ست و تکرار نرمال هست، می‌توانید مثلا هر تمرین را با کم و زیاد کردن تعداد تکرار، یا با تغییر سیستم تمرینی تنوع دهید.

نظر خود را بیان کنید