مجله اینترنتی تناسب اندام بانوان و مردان تبلیغات



۵ راه ساده برای ساختن جلوبازوی بزرگ‌تر

نمایش 1 از 6

۵ راه ساده برای ساختن جلوبازوی بزرگ‌تر

آیا خواهان جلو بازوهایی بزرگ‌تر و بهتر هستید؟ پس آنقدر جلو بازو هالتر بزنید تا از پا در بیایید! هه، کاش فقط به همین سادگی بود. البته بنظر برخی از متخصصان خود ساخته‌ی بدنسازی بعضی وقت‌ها همین کار هم جواب می‌دهد! اما ما اینجا در مجله تناسب اندام، روی حساب و کتاب پیش می‌رویم و با رویکرد علمی ورزش می‌کنیم، بنابراین از تمام پتانسیلمان برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود بهره خواهیم برد.

در لیست اندامی که پسرها دوست دارند ورزیده و عضلانی باشد، یکی از بالاترین اولویت‌ها از آن جلو بازو است. اما تمرین بی هدف، دقیقا به همان شکل که بنظر می‌رسد بی فایده است. با بکار گرفتن این پنج استراتژی در روتین تمریناتتان، شاهد بهبود اندازه و کیفیت عضلات جلو بازوتان خواهید بود.

اشتراک:


8 دیدگاه

  1. سلام
    من ۹ ماهه که برنامم اینطوره
    رؤز اول
    پرس سینه بادمبل ١٢*٣
    پرس بالاسینه بادمبل١٠*٣
    پرؤانه١٢*٣
    پرس زیرسینه بادمبل١٠*٣
    رؤزدوم
    فیله١٢*٣
    اسکات١٠*۴
    برس با١٢*٣
    پشت ران١٠*٣
    لیفت پشت ران ١٠*٣
    فقط همین باسنم خیلی خوب شده باسینه ام
    ؤراضیم ایا خوبه برنامم
    برا استرحت هرعضله۴٨ساعت خوبه اینطور
    ممنون ازسایت خوبتون

  2. سلام ممنون از راهنماییتون ولی شما تعداد ست ها و تکرار ها رو ننوشتید اگر بنویسید ممنون میشم

    • سلام شعیب عزیز، اگر هدفتان عضله سازی است، ۳ ست ۱۰ تا ۱۲ تایی انجام دهید. البته این تعداد ست و تکرار نرمال هست، می‌توانید مثلا هر تمرین را با کم و زیاد کردن تعداد تکرار، یا با تغییر سیستم تمرینی تنوع دهید.

نظر خود را بیان کنید