خبرنـامه ایمیلی

جـا نمانیـد ...! اگر هنوز در خبرنـامه ایمیلی مـا عضو نشده‌اید،
همین حـالا ثبت نام کنید.
تناسب اندام کاهش وزن

۲۵ راه برای آب کردن چربی پهلوها

چربی پهلو

آیا می‌خواهید از شر چربی پهلوهایتان، یا به قول خودمان دستگیره‌های عشق! خلاص شوید؟ اینکار، آنقدر که فکر می‌کنید آسان نیست، اما امکان پذیر است.

انجام ۱۰۰۰ دراز و نشست در روز، با چربی اضافه‌ی دور کمر شما مبارزه نمی‌کند، اما در صورتیکه توده‌ی چربی کل بدنتان کاهش یابد، چربی پهلوهایتان را هم از دست خواهید داد. حالا زمان آن است، که راه‌هایی برای سوزاندن چربی بیشتر بصورت روزانه پیدا کنید تا از شر چربی پهلوهایتان خلاص شوید.
با این روش‌ها می‌توانید شروع به خلاص شدن از شر آنها کنید:

۱. علاوه بر تمرین معمولتان، روزی ۳۰ دقیقه پیاده روی کنید.

۲. هر روز، ۲۰ دقیقه از پله‌ها بالا و پایین بروید، یا برای رفت و برگشت به دفتر کارتان فقط از پله‌ها استفاده کنید.

۳. یک گام شمار برای خودتان تهیه کنید و هر روز ۱۰ هزار قدم راه بروید.

۴. هر روز، نیم ساعت باغبانی کنید، و کشیدن علف‌های هرز و تمیز کردن باغچه‌تان را به یک فعالیت آخر هفته تبدیل کنید.

۵. روزی ۲۰ دقیقه شنا کنید.

۶. هر روز ۳۰ عدد دراز و نشست، ۳۰ ثانیه پلانک و ۳۰ ثانیه پلانک پهلو (برای هر طرف) انجام دهید.

۷. مصرف نوشابه را کاهش دهید. قند موجود در نوشابه، مستقیما به دور کمر شما از جمله باسن‌هایتان می‌رود.

۸. بر عضلات مورب‌تان تمرکز کنید! هنگام تمرین دادن مرکز بدنتان، هر هفته به عضلات پهلویتان کمی بیشتر توجه کنید.

۹. عضلات پشت و شکمتان را تقویت کنید. این کار به کاهش چربی دور میان تنه‌تان کمک خواهد کرد.

۱۰. هر روز ۲۰ دقیقه تمرین اینتروال شدید انجام دهید. اینکار، چربی شکم را هدف می‌گیرد و از بین می‌برد.

۱۱. بجای محصولات گندم سفید و تصفیه شده، از محصولات گندم کامل استفاده کنید. آرد سفید، مستقیما به شکم شما می‌رود.

۱۲. ماشینتان را بشویید! حرکت شدید مالش، باسن و عضلات مورب شما را درگیر خواهد کرد، و به شما یک تمرین کاربردی خوب می‌دهد.

۱۳. کودکتان را در سوپر مارکت بغل کنید و تا زمانیکه از درب جلو خارج نشده‌اید، او را زمین نگذارید.

۱۴. روزی ۱۵ دقیقه روی دوچرخه ثابت تان، تا آنجا که می‌توانید به شدت رکاب بزنید.

۱۵. هر روز، خانه‌تان را ۲۰ دقیقه بیشتر تمیز کنید.

۱۶. کفش‌های رقصتان را بپوشید و حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با آهنگ برقصید. هر چه آهنگ تندتر باشد، بهتر است.

۱۷. هر روز حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طناب بزنید. طناب زدن، یکی از بهترین اشکال کاردیو برای خلاص شدن از شر چربی شکم است.

۱۸. بجای سفارش دادن یک پیش غذا و یک غذای اصلی، پیش غذایتان را بعنوان غذای اصلی بخورید.

۱۹. بر ساخت عضلات پا و همچنین عضلات بالا تنه تان تمرکز کنید. شما با تمرین دادن عضلات بالا تنه و پایین تنه، چربی کل بدن را کاهش می‌دهید و از شر چربی پهلوها هم خلاص می‌شوید.

۲۰. نشر جانب، تبر زدن با دمبل، و پهلو با دمبل را انجام دهید. تمام این تمرینات، چربی پهلوهای شما را هدف می‌گیرند.

۲۱. آب بیشتری بنوشید. هر چه آب بیشتری بنوشید، احساس بهتری خواهید داشت و انرژی بیشتری برای تمرین‌تان دارید.

۲۲. سیگار کشیدن را ترک کنید. سیگار کشیدن، نه تنها مانع داشتن انرژی برای انجام تمرینات می‌شود، بلکه متابولیسم شما را نیز کند می‌سازد.

۲۳. ویدیوی ورزشی مورد علاقه‌تان را تهیه کنید، و حداقل ۲۰ دقیقه در روز، با آن تمرین کنید.

۲۴. گاراژتان را تمیز کنید و تمام جعبه‌ها را خودتان حرکت دهید.

۲۵. با کودکانتان در چمنزار یا پارک بازی کنید. هر چه بیشتر تحرک داشته باشید، بهتر است.

۵ دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

  • راهکارهای خوبی ارائه دادید
    هر روز n دقیقه فلان کار را انجام دهید
    اگه این زمانها رو کنار هم بزاریم چیزی از روزمون باقی نمیمونه، بهتره راهکارهایی ارائه بدید که بشه عملی کرد
    وقت کمتری بگیره و در عوض در مدت زمان بیشتری به نتیجه برسه
    این توصیه های فشرده موجب زدگی و بی انگیزگی و عدم رسیدن به نتیجه میشه

    • اگه بلافاصله بعد از تمرین خورده بشه نه از بین نمی بره….
      فقط از خوردنش در دیگر ساعات روز خودداری کنید/
      هر چیزی حاوی شکر .

  • با سلام خدمت شما عزیزان و تشکر از سایت بسیار عالی تون
    من هر روز به باشگاه بدنسازی میرم و بعد از تمام شدن تمرین 15 دقیقه دوچرخه ثابت کار میکنم حالا می خواستم ببینم من همیشه بعد از ورزش مقداری شربت البالو همراهم دارم برای بالا بردن انسولین ولی سوالی که دارم اینه ایا این مقدار کمی که از مواد قندی بعد از ورزش می خورم اثر ورزش هوازی رو ازبین نمی بره؟ در ضمن دور شکم مناسب چقدره؟
    قد-184 وزن-74 دور شکم-85

    • سلام بهنام عزیز،
      بابت تاخیر در پاسخ، عذر ما را بپذیرید.
      ابتدا اینکه از تمرین هوازی‌تان چه قصدی دارید؟ اگر برای سرد کردن بدن است که هیچ. اما اگر قصد کالری‌سوزی و نهایتا کمک به کاهش وزن یا چربی‌سوزی‌تان دارید، ۱۵ دقیقه، آنهم دوچرخه ثابت، کمک شایانی به شما نخواهد کرد. سعی کنید پس از تمرین با وزنه، حداقل ۳۰ دقیقه تمرین هوازی داشته باشید.
      از سوی دیگر، اگر در مورد تغذیه بعد تمرین و نوشیدن آبمیوه، یک پیشنهاد پزشکی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که بجای این نوشیدنی، از وعده‌های غذایی که حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده هستند استفاده نمایید. مانند موز یا سیب زمینی. این مواد غذایی بسیار برای شما مفیدترند.
      اما در مورد سوال شما، خیر، تغذیه پس از تمرین، اثر هوازی و کلا کالری‌هایی که سوزانده‌اید را از بین نخواهد برد. چرا که این تغذیه، مخازن انرژی که عمدتا صرف ریکاوری بدنتان خواهند شد را تامین خواهد کرد. و در صورتی که تغذیه بعد از تمرین نداشته باشید بدنتان به تدریج آسیب خواهد دید. موفق باشید :)