خبرنـامه ایمیلی

جـا نمانیـد ...! اگر هنوز در خبرنـامه ایمیلی مـا عضو نشده‌اید،
همین حـالا ثبت نام کنید.

تبلیغات متنی

پل

۱. روی زمین به پشت دراز بکشید، دست‌هایتان را کنارتان قرار دهید، و زانوهایتان خم باشند. پاهایتان باید به اندازه‌ی عرض شانه‌ها از هم فاصله داشته باشند. این،‌موقعیت شروع حرکت شماست.

۲. با فشار بر روی پاشنه‌هایتان، باسنتان را از زمین بلند کنید، و پشتتان را صاف نگه دارید. هنگامی اجرای این بخش از تمرین، نفس بکشید، و هنگامی که به بالاترین نقطه رسیدید، برای چند ثانیه نفستان را حبس کنید.

۳. حالا هنگامی که نفستان را بیرون می‌دهید، به آرامی به پایین و به نقطه‌ی شروع تمرین بازگردید.

نوع دیگر: می‌توانید همین تمرین را طوری اجرا کنید که تنها یک پایتان روی زمین است.

۲ دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

  • سلام
    مرسی از مطالب خوبتون
    در برخی از منابع گفته شده که در حرکت پل، هنگام بالا آوردن بدن، تنفس به صورت دم و سپس در اوج حرکت چند ثانیه حبس نفس و مکث در اوج و سپس هنگام پایین اومدن بازدم انجام بشه…
    در صورتی که شما گفتید هنگامی که در حال بالا آوردن بدن هستیم بازدم انجام بدیم…
    بالاخره کدوم درسته؟؟؟!!!
    یه دنیا ممنووون…