مجله اینترنتی تناسب اندام بانوان و مردان تبلیغات



دستکش‌های بدنسازی خود را چگونه تمیز کنیم؟

شما باید وزنه ها را بلند کنید، نه باکتری ها را!

هنگامی که وزنه‌های سنگین بلند می کنید، دستکش‌های بدنسازی به سرعت تبدیل به کالایی می شوند که از دست های شما محافظت نموده و تسلط بیشتری به شما می دهند. متأسفانه، کمی بعد از تمرینتان به احتمال زیاد آنها را در کیف ورزشی خود می اندازید، محیطی تاریک و مرطوب که برای رشد باکتری ها بسیار مناسب است. آنها را از کیفتان بیرون بیاورید و این نکات تمیزکاری را دنبال کنید.

چگونه دستکش‌های بدنسازی خود را تمیز کنید؟

۱- آنها را در سینک غوطه ور کنید

سینک خود را با آب گرم پر کنید، به میزان کافی صابون اضافه کنید (مایع ظرفشویی بسیار عالی عمل می کند) تا کف آلود شود، سپس دستکش های خود را در آن غوطه ور سازید. هر یک از دستکش ها را چنگ بزنید، تا مطمئن شوید آب از تمام انگشتان بیرون آمده، و از دستهایتان برای پاک کردن هرگونه چرک و آلودگی استفاده کنید.

۲- آنها را پشت و رو کنید

این کار، پاک کردن داخل آن ها را ساده تر می کند. آن را آب بکشید و همین کارها را برای بیرون آن ها نیز انجام دهید. اگر دستکش ها هنوز بعد از چنگ زدن، بو می دهند، اجازه دهید پیش از آنکه یک بار دیگر آنها را بشویید، بگذارید به مدت یک ساعت یا بیشتر در داخل آب پر از کف، خیس بخورند. سپس آنها را کاملاً آبکشی کرده تا از ماندن هرگونه بقایای آزار دهنده (حساسیت زا) جلوگیری شود.

۳- آنها را در ماشین لباسشویی بیندازید

اگر شستن آنها با دست موثر واقع نشد، دستکش ها را داخل ماشین لباسشویی، با دور شستشوی ملایم بیندازید (مطمئن شوید نوارهای ولکرو محکم بسته شده اند تا از گیر کردن آنها به لباس ها جلوگیری شود). اجازه دهید با هوای آزاد خشک شوند تا شکل خود را حفظ نموده، و بگذارید در سایه خشک شوند. (قرار دادن آنها در نور مستقیم خورشید می تواند الیاف آنها را ضعیف کند، و موجب می شود زودتر فرم خود را از دست بدهند.)

اشتراک:


۱ دیدگاه

نظر خود را بیان کنید