رپورتاژ آگهی

از کرم‌ ضد چروک قوی چه مارک‌هایی می‌شناسید؟

کرم‌های ضد چروک این روزها به یکی از اقلام همیشگی خرید خانم‌ها و یکی از مهمترین کرم‌های مراقبت از پوست تبدیل شده‌اند. حتی خانم‌های جوان نیز می‌خواهند از شکستگی‌ها و تخریب‌های آینده پوست خود جلوگیری ‌کنند و این بدان معناست که از دوران جوانی به خرید کرم‌های ضد چروک می‌پردازند. از بین تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی که باعث از بین بردن چین و چروک‌ها می‌شود، باید کرم‌هایی را انتخاب کنید که در طولانی مدت صدمه‌ای به پوست وارد نکنند و انواع جوش‌ها و لکه‌های پوستی را بر جای نگذارند. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین مارک‌های کرم‌های ضد چروک قوی را معرفی کنیم.

محبوب‌ترین کرم‌های ضد چروک قوی

کرم‌های ضد چروک قوی همانطور که از نامشان مشخص است محصولاتی هستند که برای جلوگیری از پیری پوست و برطرف کردن چین و چروک‌های عمیق‌تر پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. از بهترین و پرطرفدارترین کرم‌های ضد چروک قوی موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-کرم ضد چروک سینره

کرم ضد چروک سینره جزو آن دسته از کرم‌های گیاهی است که صورت شما را در برابر انواع مشکلات پوستی به خصوص چین و چروک‌ها بیمه می‌کند. این کرم بر پایه عصاره گیاه مورد بنا شده است و علاوه بر آن دارای کیوتن و فاکتورهای تغذیه کننده MDI نیز هست. کیوتن به کار رفته در کرم ضد چروک سینره یک کو آنزیم بسیار پیشرفته برای احیای جوانی پوست است. با استفاده از کرم ضد چروک سینره شما دو فرایند پیشگیری و درمان را همزمان پی می‌گیرید و این امر سبب می‌شود تمام چروک‌های صورت حتی قسمت‌هایی از گردن نیز برطرف شود.

2-کرم ضد چروک الارو

کرم ضد چروک و لیفتینگ الارو با نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوست شروع به بازسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌ها می‌کند. ترکیبات کرم الارو، خاصیت تسریع درمان پس از مصرف دارند و بعد از استفاده از کرم، چین و چروک‌ها به طرز چشمگیری کاهش می‌یابند. فرم دهی به سلول‌های پوست برای جلوگیری از ایجاد چروک‌های جدید نیز یکی دیگر از کاربردهای این کرم است. از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم الارو ضد چروک و لیفتینگ می‌توان به ضد چروک و ضد پیری، سفت و ترمیم کننده پوست، فرم دهنده پوست صورت و نرم و مرطوب کننده پوست اشاره کرد.

پیشنهاد نویسنده : برای خرید و انتخاب یک کرم ضدچروک با کیفیت مقاله کرم ضد چروک و نکات مهم آن  را از مجله مو تن رو از دست ندهید .

معرفی چند ضدچروک پرطرفدار

3-کرم ضد چروک نئودرم

از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم ضد چروک نئودرم می‌توان به نرم کنندگی و تقویت کنندگی پوست و جذب سریع و آبرسانی به پوست اشاره کرد. این کرم ایرانی به صورت تیوپی و به وزن 50 میل بسته بندی شده است. به دلیل وجود هیالورونیک اسید در این کرم، از چین و چروک پوست جلوگیری کرده و روند پیری را به تعویق می‌اندازد. روغن دانه انگور موجود در این محصول ماده‌ای به نام رسوراتروکس دارد و اکسیر جوانی پوست به حساب می‌آید. سین کول ماده ضد چروک دیگر موجود در این محصول است که خط‌های پوست را پر می‌کند. روغن شی باتر و جوانه گندم و کنجد هم که برای پوست مغذی و مقوی بوده، ویتامین E هم که کلاژن سازی و بازسازی دوباره سلول‌های پوست را به عهده دارد. این کرم کاملا بدون پاران و مواد حساسیت‌زا بوده و پوست را آبرسانی می‌کند و از خشکی نجات می‌دهد.

4-کرم ضد چروک پریم

کرم ایرانی پریم به صورت کاسه‌ای و در حجم 50 میل بسته بندی شده است و برای پوست بسیار مغذی و تقویت کننده است. این محصول دارای روغن شی باتر به منظور نرم کنندگی و روغن ماکادامیا یا همان فندق استرالیایی برای از بین بردن التهابات پوستی می‌باشد. عصاره رزماری موجود در این کرم برای محافظت از پوست در برابر عوامل آسیب‌زای بیرونی به کار می‌رود و نقش آنتی اکسیدان دارد. با استفاده از این کرم، هم پوست شما از کم آبی نجات پیدا خواهد کرد و هم خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی آن افزایش پیدا می‌کند تا چین و چروک پوست به تعویق بیفتد.

5-کرم ضد چروک سی گل

کرم ضد چروک سی گل مدل %10 AHA با بهره‌مندی از اسیدهای میوه و اثر لایه برداری ملایم، باعث کاهش عمق چروک‌ها و ناپدید شدن آن‌ها می‌شود. وجود رتینول و ویتامین C در کنار هم باعث احیا پوست شده و پس از مدت کوتاهی پوست شفاف‌تر و درخشان‌تر و خوش رنگ‌تر می‌شود. با استفاده‌ی مداوم از این کرم، لایه‌برداری ملایمی نیز روی پوست انجام شده و با این کار به‌ مرور، پوست شفاف‌تر و روشن‌تر می‌شود. هرچند کرم‌های مختلف برای پوست‌های مختلف به‌طور جداگانه ساخته شده‌اند؛ اما این کرم مناسب برای انواع پوست‌های چرب و معمولی است.

از مو تن رو بخرید

موتن رو با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را میسر کرده است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید. مشاوره‌های موتن رو در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد خرید اینترنتی کرم‌های ضد چروک قوی به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.