رپورتاژ آگهی

چگونه یک کلینیک تخصصی هموروئید پیدا کنیم؟ بواسیر یا هموروئید جزو بیماری‌های شایع در زنان و مردان به شمار می‌رود. هموروئید عارضه‌ای است که با خارش، درد و گاهی خونریزی همراه است. بواسیر را با توجه به درجه پیشرفت می‌توان به چهار دسته تقسیم بندی کرد: بواسیر درجه یک، درجه دو، درجه سه و بواسیر درجه چهار. بواسیر حاد را می‌توان با درمان‌های خانگی درمان کرد. اما اگر هموروئید مزمن شود باید برای درمان آن تحت عمل جراحی قرار بگیرید.

اگر علائم ناشی از بواسیر را در خود مشاهده می‌‌کنید، علائمی چون خارش، درد، التهاب و قرمزی اطراف مقعد یا مشاهده خون در موفدع، حتما به یک کلینیک تخصصی هموروئید مراجعه کنید. بواسیر حاد اگر درمان نشود، مزمن شده و درد و اذیت بیشتری را به فرد تحمیل خواهد کرد. بهترین درمانی که این روزها در کلینیک‌های تخصصی هموروئید پیش گرفته می‌شود، لیزر هموروئید است. چگونه مراکز درمان بواسیر با لیزر در تهران را پیدا کنیم؟

اگر می‌خواهید به یک کلینیک تخصصی هموروئید بروید باید فاکتورهای متعددی را مورد بررسی قرار دهید. پزشک معالجی که در این مرکز قرار داد آیا برای درمان هموروئید تجربه کافی دارد؟ در این کلینیک تخصصی هموروئید از چه دستگاه‌ها و چه تکنیک‌هایی برای درمان بواسیر استفاده می‌شود؟ چنانچه خانمی بخواهد نزد پزشک زن معاینه و درمان شود، آیا این کلینیک تخصصی هموروئید چنین امکانی را در اختیارش قرار می‌دهد؟

کلینیک پزشکی بیتا، بهترین کلینیک تخصصی بواسیر در غرب تهران زیر نظر دکتر پروانه منصوری مدیریت می‌شود. دکتر منصوری، جراح عمومی_زیبایی و پلاستیک، بیش از 18 سال در زمینه انجام جراحی‌های زیبایی بدن و درمان بیماری های نشیمنگاه تجربه و تخصص دارد. در این کلینیک از بروزترین دستگاه‌ها برای درمان بواسیر استفاده می‌شود. برخورداری از پرسنل خانم نیز از دیگر برتری‌های کلینیک بیتا به شمار می‌رود.

توجه داشته باشید که عدم درمان به موقع بواسیر شرایط را سخت‌تر کرده و روند درمان این عارضه را طولانی‌تر و پیچیده‌تر می‌کند. از همین‌رو توصیه می‌کنیم چنانچه علائم بواسیر را مشاهده کرده‌اید، حتما به یک کلینیک تخصصی هموروئید مراجعه کنید. در این کلینیک‌ها دیگر از روش‌های سخت سنتی برای درمان استفاده نمی‌شود. بهترین روش درمان بواسیر، لیزر هموروئید است.

بهترین کلینیک تخصصی هموروئید

ویژگی‌های یک کلینیک تخصصی هموروئید در تهران

مراکز درمان هموروئید با لیزر را می‌شناسید؟ عدم درمان به موقع هموروئید ممکن است منجر به بدتر شدن وضعیت و برگشت مجدد بیماری شود. بواسیر درمان‌های متعددی دارد:

  • درمان خانگی بواسیر
  • درمان دارویی
  • درمان با پمادهای هموروئید
  • جراحی سنتی
  • لیزر هموروئید

اگر ترجیحتان بر این باشد که بواسیر را با لیزر درمان کنید، ابتدا باید بهترین کلینیک تخصصی هموروئید را پیدا کنید. بیتاکلینیک یکی از کلینیک‌های تخصصی درمان هموروئید با لیزر در غرب تهران است. شمار زیادی از افراد به دلایل زیر این کلینیک را برای درمان بیماری های نشیمنگاه انتخاب می‌کنند.

تخصص و سابقه بالای دکتر پروانه منصوری

بهترین کلینیک تخصصی هموروئید

در درمان بواسیرهای داخلی یا خارجی، موضوعی که بیش از همه اهمیت دارد درمان قطعی و عدم بازگشت مجدد بواسیر است. ابتلا به بواسیر دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد که برخی از این دلایل عبارتنداز:

  1. رژیم غذایی نامناسب و کم فیبر
  2. یبوست مزمن
  3. عدم تحرک کافی و چاقی مفرط
  4. مصرف الکل و افزایش فشار خون
  5. فشارهای عصبی و استرس

با توجه به دلایل ابتلا به بواسیر، یک پزشک باتجربه می‌تواند بهترین شیوه درمانی را برای بهبودی قطعی این بیماری پیش بگیرد. یکی از دلایل انتخاب کلینیک تخصصی هموروئید بیتا، سابقه و تجربه بالای دکتر منصوری در درمان بیش از 100ها بیمار مبتلا به هموروئید است.

استفاده از تکنیک مناسب لیزر هموروئید

یکی دیگر از ویژگی‌های یک کلینیک تخصصی هموروئید در تهران این است که از مناسب‌ترین روش برای درمان بواسیر با توجه به شدت و نوع آن استفاده کند. برخی از جراحان همچنان ترجیح می‌دهند با روش‌های قدیمی تیغ و کوتر بواسیر را درمان کنند. روش‌های سنتی درمان بواسیر دوره نقاهت طولانی‌تری دارند درحالی‌که لیزر هموروئید یک روش سرپایی است. تکنیک‌های درمان بواسیر با لیزر عبارتنداز:

  • لیزر کم توان
  • لیزر پر توان

تشخیص اینکه کدام یک از روش‌های فوق باید پیش گرفته شود به درجه هموروئید و پیشرفت آن بستگی دارد. بیتاکلینیک به عنوان یکی از مراکز درمان هموروئید با لیزر در تهران، از دستگاه‌های لیزر کم توان و لیزر پر توان دی اکسید کربن برخوردار است. بیمار بدون درد و خونریزی و در یک جلسه لیزر درمانی مداوا خواهد شد.

حضور پزشک و متخصص زن در کلینیک لیزر بواسیر

از دیگر ویژگی‌هایی که یک کلینیک هموروئید باید داشته باشد، برخورداری از پزشک و پرسنل زن است. برخی از خانم‌های مبتلا به بواسیر به دلیل شرم و حیا از مراجعه به پزشک مرد اجتناب می‌کنند و همین موضوع می‌تواند منجر به عود کردن بواسیر شود. اگر به دنبال کلینیکی هستید که پزشک و پرسنل خانم داشته باشد، می‌توانید به بیتاکلینیک مراجعه کنید. لیزر هموروئید در این کلینیک تحت نظر دکتر پروانه منصوری، جراح عمومی-پلاستیک و زیبایی انجام می‌شود.

بهترین کلینیک تخصصی هموروئید

عدم درمان به موقع هموروئید چه پیامدهایی دارد؟

چرا توصیه می‌کنیم پیدا کردن یک کلینیک تخصصی بواسیر را به تعویق نیندازید و سریع‌تر برای درمان بواسیر خود مراجعه کنید؟ انواع هموروئید یا بواسیر عبارتنداز: بواسیر داخلی، بواسیر خارجی و بواسیر ترومپوز. هموروئید ترومپوز بسیار دردناک است و عدم درمان به موقع آن درد فراوانی برای فرد ایجاد می‌کند. هموروئیدهای داخلی و خارجی نیز هر یک حساسیت‌های خود را دارند.

در کلینیک تخصصی هموروئید بیتا، دکتر پروانه منصوری ابتدا با روش‌های آندوسکوپی یا پروکتوسکوپی نوع و شدت هموروئید را تشخیص می‌دهد. استفاده از روش‌هایی چون اشعه ایکس و کلوسکوپی نیز جزو روش‌های تشخیصی تکمیلی درمان بواسیر به شمار می‌روند که در این کلینیک لیزر بواسیر صورت می‌گیرد.

مزیت‌های درمان هموروئید با لیزر

همان‌طور که ابتدای مقاله نیز ذکر کردیم یکی از بهترین شیوه‌های درمانی بواسیر، درمان با لیزر است. در این روش بیمار نیازی به بستری شدن در بیمارستان نخواهد داشت و احتمال انتقال عفونت‌های خطرناکی مانند هپاتیت کمتر از لیزر هموروئید است. از دیگر مزایای این شیوه درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • در درمان با لیزر، خونریزی بسیار کمتر است.
  • دوره نقاهت کمتری دارد و روند درمان سریع‌تر خواهد بود.
  • هزینه درمان بواسیر با لیزر به دلیل عدم بستری در بیمارستان کمتر از جراحی سنتی است.
  • این عمل جراحی خطر کمتری داشته و یک روش ایمن است.
  • بیمار نیازی به پانسمان نخواهد داشت.
  • احتمال بازگشت بیماری پایین است.
  • روند درمان ساده است و فرد درد و آزار زیادی را احساس نخواهد کرد.