رپورتاژ آگهی

جوانسازی واژن

جوانسازی واژن یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی امروزی است که مورد توجه بسیاری از بانوانی که به دنبال زیبایی واژن خود هستند، قرار گرفته است. حال شاید از خودتان بپرسید که جوانسازی واژن به چه صورت انجام میپذیرد؟

جوانسازی واژن که آن را با نام جراحی کوچک کردن لابیا (لابیاپلاستی) نیز نام گذاری می کنند، عملی است که در طی آن جراح به کوچک کردن و قرینه سازی لب های خارجی یا مینور واژن پرداخته و بدین ترتیب زمینه زیبایی آن را فراهم می سازد. لازم به ذکر است که بیمار به منظور انجام لابیاپلاستی نیازی به بستری و بیهوشی نداشته و عمل مذکور به صورت سرپایی و از طریق بی حسی موضعی صورت می پذیرد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که شکل ظاهری لبه های قرار گرفته در اطراف واژن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. این لبه ها را تحت عنوان لابیا نام گذاری می کنند. یکی از مهم ترین دلایل بزرگی لابیا در برخی افراد به ژنتیک آن ها مربوط می شود. این در حالی است که اختلالات هورمونی، بارداری و خود ارضایی نیز می توانند بزرگ شدن لابیاها را در پی داشته باشند.

به یاد داشته باشید که عمل جوانسازی واژن تنها به دلیل بزرگی لابیاها انجام نشده و در موارد دیگری نظیر عدم قرینگی لابیاها، وجود بوی بد و مشکلات بهداشتی در ناحیه تناسلی، احساس درد و ناراحتی در زمان انجام فعالیت های جنسی، احساس ناراحتی در زمان انجام حرکت های ورزشی، احساس ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس های تنگ، وجود انحراف در جریان ادرار و… قابل انجام است.

گفتنی است که بارداری و زایمان شرایطی را فراهم می سازند که ظاهر لابیاها تغییر نموده و بزرگتر از حالت عادی گردد. این موضوع می تواند موجب ایجاد اختلال در کیفیت روابط جنسی شده و ضمن ایجاد درد، فرد را از ناخوشایندی ظاهر واژن خود شرمگین می سازد.

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که به طور مکرر چاق و لاغر می شوید، باید بدانید که این موضوع نیز یکی از رایج ترین دلایل بزرگ و بدشکلی، افتادگی و آویزان شدن لابیاها می شود. لازم به ذکر است که کلیه مشکلات فوق از طریق انجام جوانسازی واژن قابل درمان هستند.

لابیاپلاستی

  • روش های انجام عمل جوانسازی واژن

لابیاپلاستی از سه روش قابل انجام است که در ادامه به طور مختصر به معرفی و بررسی هر یک از این سه روش خواهیم پرداخت.

  • تکنیک تریم

تکنیک تریم یکی از روش های انجام جوانسازی واژن است که در طی آن لبه های مینور واژن کلامپ شده، برش داده شده و سپس با به کارگیری نخ های قابل جذب بخیه می گردند. این جراحی به صورت سرپایی انجام گرفته و نیازی به بیهوشی ندارد. جراح در این روش از بی حسی موضعی استفاده نموده و در عرض 35 تا 45 دقیقه جراحی را به پایان می رساند.

  • وج تکنیک

وج تکنیک روشی به منظور انجام جوانسازی واژن است که جراح در طول آن لابیا مینور را با استفاده از برش V برش داده و در نهایت لبه ها را با به کارگیری نخ قابل جذب به یکدیگر نزدیک نموده و بخیه می زند.

  • لیزر واژینال

در این روش از جوانسازی واژن بافت لابیا را با استفاده از لیزر برش داده و در همین حین عمل انعقاد خون را نیز انجام می دهند. همین امر موجب خونریزی کمتر و عدم نیاز به وجود بخیه در این روش می گردد.

لازم به ذکر است که انتخاب روش عمل جوانسازی واژن به شکل ظاهری لابیاها و از آن مهم تر تصمیم پزشک بستگی دارد. اگر پس از انجام این جراحی با نشانه هایی نظیر ترشح زرد یا سبز در ناحیه عمل، بوی بد واژن و یا خونریزی زیاد مواجه شدید، سریعا به پزشک معالج خود مراجعه نموده و وی را در جریان قرار دهید. در این خصوص میتوانید با انجام مشاوره رایگان با سرکار خانم دکتر سونیا کاظم زاده به آدرس وبسایت : www.drkazemzadeh.com و یا تعیین وقت قبلی از طریق شماره تماس های زیر برای مراجعه به کلینیک اینتیما و مشاهده تصاویر نمونه عمل های زیبایی انجام شده بهترین تصمیم را بگیرید.

02122039952 – 02122056809  –  09201087088