رپورتاژ آگهی

مزایا و معایب تردمیل دست دوم چیست؟

بنابر اعلام فروشگاه ورزشی کراس اسپرت بعضی از افراد که تمایل دارند در منزل ورزش کنند یا وقت این را ندارند که به باشگاه بروند ترجیح می دهند با خرید یک وسیله ی ورزشی در منزل و انجام تمرین های ورزشی به وسیله ی آن خود را روی فرم نگه دارند و سلامتی خود را نیز حفظ کنند.

یکی از پرطرفدارترین وسایل ورزشی برای خانه تردمیل است.

برخی افراد اما تمایل دارند از انواع تردمیل دست دوم استفاده کنند تا در هزینه ها صرفه جویی کنند چرا که خرید تردمیل نو ،و کلا تجهیزات ورزشی آکبند، عموما گران تر تمام می شود.

مزایای تردمیل دست دوم چیست؟

خرید یک تردمیل دست دوم دارای مزایا به شرح زیر است که در ادامه به بررسی مزایا Treadmill های دست دوم خواهیم پرداخت:

یکی از مزیت های خرید این نوع از تردمیل ها این است که شما در مقایسه با تردمیل نو پول بسیار کمتری پرداخت می کنید.

اگر بتوانید یک تردمیل دست دومی که از نظر فنی مشکلی نداشته باشد پیدا کنید قطعا نصف راه را رفته اید.

البته که سعی کنید پیش از خرید، قیمت انواع تردمیل آکبند و دست اول را هم به دست اورید و با مقایسه ی قیمت نو و دست دوم کالا اقدام به خرید کنید تا متضرر نشوید.

یکی دیگر از مزیتهای تردمیل دست دوم این است که اگر تردمیل پاسخگوی نیاز شما نبود یا برای منزل شما زیادی بزرگ بود و یا به هر دلیلی مناسب نبود و یا اصلا شما قادر به استفاده از آن نبودید هزینه ی زیادی برای آن نپرداخته اید و متحمل ضرر زیادی نمی شوید.

همچنین می توانید دوباره آن را به فروش گذاشته و بخش زیادی از هزینه خود را برگردانید.

معایب تردمیل دست دوم چیست؟

قطعا خرید تردمیل های دست دوم در کنار مزیت هایی که دارد دارای معایب نیز هست. در ادامه با کمک فروشگاه تجهیزات ورزشی کراس اسپرت به بررسی معایب تردمیل های دست دوم می پردازیم:

 اولین عیب این دسته از تردمیل ها این است که آنها دارای ضمانت نامه نیستند.

هرچند که گاها ممکن است شخص فروشنده به شما بگوید ضمانت نامه ی دستگاه همچنان دارای اعتبار می باشد و این حرف نیز کاملا منطقی به نظر می رسد.

اما خوب است بدانید که عموم شرکت های تولید کننده یا فروشنده تردمیل ضمانت نامه و گارانتی تردمیل را فقط برای صاحب اولیه ی تردمیل معتبر میدانند و در نتیجه اگر شما به عنوان شخص ثانویه تردمیل دست دوم را خریداری کرده باشید و دستگاه دچار مشکلی شود هزینه ها را باید خودتان بر عهده بگیرید.

عیب دوم خرید تردمیل های دسته دوم این است که شما نمی دانید این دستگاه به چه میزان کار کرده است.

آیا شخص مالک ،Treadmill استفاده ی مداوم و سنگین از این دستگاه داشته یا نه دستگاه کم مصرف بوده و برای تعداد دفعه های کمی مورد استفاده قرار گرفته است.

قطعا مورد دوم برای خرید بسیار ایده آل تر بوده و مورد اول چشم انداز جذابی نداشته و در صورت خرید باید هر لحظه منتظر خرابی و ایراد دار شدن آن بود.

سوال کردن در این مورد هم از فروشنده نمی تواند راهگشا باشد چرا که اگر فرد تصمیم به فروش دستگاه خود به هر قیمتی باشد نمی توانید انتظار صادق بودن از وی را داشته باشید و قطعا متضرر خواهید شد.

از نظر Crosssport یکی دیگر از معایبی که تردمیل های دست دوم می تواند داشته باشد این است که علاوه بر خرید، هزینه های اضافی دیگری نیز به شما تحمیل خواهد شد.

برای مثال هزینه ی حمل و نقل تردمیل از منزل شخص فروشنده تا مکان خودتان، هزینه های کارگر برای حمل و نقل و غیره را می توان از جمله ی این هزینه ها دانست.

جالب است بدانید با خرید  تردمیل نو علاوه بر اینکه هیچ هزینه ای به شما تحمیل می شود بلکه می توانید این وسیله را به صورت اینترنتی و به فروشگاه های معتبر سفارش دهید و در درب منزل خود تحویل بگیرید و از مزایای آن از جمله خدمات پس از فروش، ضمانت نامه و نیز کیفیت بهره ی کافی را ببرید.

مزایا و معایب تردمیل دست دوم چیست؟

سوالات متداول در مورد تردمیل دست دوم

به گفته کراس اسپرت ،هنگامی که شما تصمیم به خرید تردمیل به صورت دست دوم می گیرید قطعا برای شما سوال هایی پیش می آید. در ادامه به بررسی سوالات متداول در مورد تردمیل های دست دوم خواهیم پرداخت.

  •   آیا زمان زیادی از خرید این تردمیل توسط صاحب اولیه آن گذشته است؟

پاسخ به این سوال بسیار ضروری است چرا که اگر مدت زمان زیادی از تولید و خرید تردمیل گذشته باشد قطعا قطعه های آن دچار استهلاک شده و نیاز به تعویض پیدا می کنند.

  •   علت فروش تردمیل به وسیله ی صاحب فعلی آن چیست؟

علت فروش تردمیل دست دوم یکی از مهم ترین سوالات متداول درباره تردمیل های کارکرده است.

باید دید آیا تجهیزات ورزشی را برای خریدن دستگاه جدیدتر می فروشند یا به علت کمبود جا و یا به خاطر جابجایی و غیره.

قطعا اگر دستگاه را به دلیل مستهلک شدن و در اصطلاح به خرج افتادن به فروش گذاشته باشند، گزینه ی مناسبی برای خرید نیست.

برای اطلاع از شرایط فنی تردمیل دست دوم می توانید از متخصصین این حوزه از جمله  کارشناسان گروه صنعتی کراس اسپرت بهره بگیرید و از ایشان بخواهید تا ،Treadmill دست دوم را کاملا بررسی کرده و سپس در صورت سالم بودن اقدام به خرید آن کنید.